|
Trance/Technodans (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| hejduck |
jajamensa..tackar tackar.
e mest här för att få tag å¨lite techno tracklists...:toocool: |
|
|
| Vizay |
hmmm tjae om du ska ha technotracklists eru nog lite fel ute.....testa technoaddict.com ;)
nej men du e välkommen iaf så söt som du verkar lilla ankan ;) |
|
|
| hejduck |
| det finns ingen techonaddict..men har hört av kompisar att man kan hitta till techno här med.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
iofs det går att valsa i takt med vanlig fyrtaktstrance men det ser otroligt larvigt ut :p |
pratar du från egna erfarenheter??? ;) |
|
|
| Vizay |
| njae semi-egna....har sett folk göra det faktiskt...såg lite....skoumt ut :p |
|
|
| Vizay |
| haha mjo kanske....men jag tvivlar på att du klarar det bättre....tvivlar på att någon klarar det bra alls ;) |
|
|
| dbl |
tror du inte.. jag e fan export på det :)
fast jag kör mest 3 taktare... 4 blir lite för stressigt ibland :) |
|
|
| Vizay |
| just preecis 4-takt blir lite stressigt....nu kommer snaningen fram....kanske inte va så lätt trots allt? :p |
|
|
| dbl |
kanske blir stressad, men så himla svårt e det inte....
bröt bara benet senast jag gjorde det och hjärnan blev lite överkokad så att jag fick ligga på sjukhus ett tag, men ändå :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så här dansar jag alltid !
Nääää mer likt så här då

Fast ärligt talat så är det så här det ser ut

I vilket fall som helst kan det gå hett till :) |
|
|
| reveal |
| av de tre stilar som steve visar prov på, i de äkta filminspelningarna av honom själv in action, så stämmer stil nummer 3 bäst in på mitt eget danssätt... bara så ni vet ;) |
|
|
|
|