return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Trance/Technodans (pg. 2)
View this Thread in Original format
hejduck
jajamensa..tackar tackar.

e mest här för att få tag å¨lite techno tracklists...:toocool:
Vizay
hmmm tjae om du ska ha technotracklists eru nog lite fel ute.....testa technoaddict.com ;)


nej men du e välkommen iaf så söt som du verkar lilla ankan ;)
hejduck
det finns ingen techonaddict..men har hört av kompisar att man kan hitta till techno här med..
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
iofs det går att valsa i takt med vanlig fyrtaktstrance men det ser otroligt larvigt ut :p


pratar du från egna erfarenheter??? ;)
Vizay
njae semi-egna....har sett folk göra det faktiskt...såg lite....skoumt ut :p
dbl
hehehe.. amatörer ;)
Vizay
haha mjo kanske....men jag tvivlar på att du klarar det bättre....tvivlar på att någon klarar det bra alls ;)
dbl
tror du inte.. jag e fan export på det :)
fast jag kör mest 3 taktare... 4 blir lite för stressigt ibland :)
Vizay
just preecis 4-takt blir lite stressigt....nu kommer snaningen fram....kanske inte va så lätt trots allt? :p
dbl
kanske blir stressad, men så himla svårt e det inte....
bröt bara benet senast jag gjorde det och hjärnan blev lite överkokad så att jag fick ligga på sjukhus ett tag, men ändå :)

SteveTranz4ever
Så här dansar jag alltid !




Nääää mer likt så här då




Fast ärligt talat så är det så här det ser ut





I vilket fall som helst kan det gå hett till :)
reveal
av de tre stilar som steve visar prov på, i de äkta filminspelningarna av honom själv in action, så stämmer stil nummer 3 bäst in på mitt eget danssätt... bara så ni vet ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement