return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Valborgskryssning som ni INTE får missa!!!
View this Thread in Original format
Gaby
prelbokade superstjärnorna är hittills: Tiësto, Sven Väth, Deep Dish och kanske, kanske Danny Tenaglia.. och det är bara början. Tanken är att det ska vara det största inom Techno, house och trance.

Kryssningen kommer vara tvådagarskryssning och ligga från 800 kr uppåt... Bara att ta ledigt från jobb och allt annat...spara pengar ni som är panka! (typ jag he he he)
SteveTranz4ever
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=80263 ;)

Tack ändå :)
Vizay
va seg du e gaby ;)....iofs nämnde jag inte tenaglia men ändå :)
Gaby
quote:
Originally posted by Vizay
va seg du e gaby ;)....iofs nämnde jag inte tenaglia men ändå :)


Sorry sorry sorry sorry...:( va e det me mig!!??
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
Sorry sorry sorry sorry...:( va e det me mig!!??


We still love ya, :)
Vizay
quote:
Originally posted by Gaby
Sorry sorry sorry sorry...:( va e det me mig!!??


dä gööör inget lilla drottningen.....after all, only human ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement