|
גיבוש צנחנים\דובדבן (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
התבלבלתי
לא בגיבוש
שכחתי את השם
בעעעעעעעעעעע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
התבלבלתי
לא בגיבוש
שכחתי את השם
בעעעעעעעעעעע |
אני לא נודניק אבל עדיין לא הבנתי ... |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי בקשר לסטיל"ים מה אתה רוצה לשאול ???
יש לי שם חבר ממש טוב ...
זרוק שאלות :)
|
ובכן, אני רוצה לדעת אם זה תכלס עדיף על כל שאר הדברים בקרבי! מה עושים כל היום שם? (אני יודע שיש הרבה תפקידים והכל, אבל בגדול - מה אני יכול לעשות שם? )
אגב אני פרופיל 97........
לילה טוב
:eyespop: |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Trance man
ובכן, אני רוצה לדעת אם זה תכלס עדיף על כל שאר הדברים בקרבי! מה עושים כל היום שם? (אני יודע שיש הרבה תפקידים והכל, אבל בגדול - מה אני יכול לעשות שם? )
אגב אני פרופיל 97........
לילה טוב
:eyespop: |
אין כזה דבר עדיף על שאר הקרביים זה תלוי בהעדפות שלך
בסטילים יש ימבה תפקידים ומה הם עושים כל היום? בדרך כלל מתאמנים אבל השמועות אומרות שעכשיו במלחמה עם עירק יהיה להם הרבה עבודה לא יודע מה אבל ככה אומרים
יש תדבורים שהם בעצפ עושים בט"שים כל הזמן ובזמן האחרון יש תקריות
היה לפני 3 שבועות ספינת תופת שהתפוצצה ליד דבור
ואתמול היה חילוץ של סירה מיצרית
עוד שאלות? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
ובכן, אני רוצה לדעת אם זה תכלס עדיף על כל שאר הדברים בקרבי! מה עושים כל היום שם? (אני יודע שיש הרבה תפקידים והכל, אבל בגדול - מה אני יכול לעשות שם? )
אגב אני פרופיל 97........
לילה טוב
:eyespop: |
אחי סטי"לים זה אחלה
יש להם תנאים מצויינים ויציאות ממש טובות וחוץ מזה
ההקצאות של החייל הם חבל על הזמן
...
יש לי שם חבר ממש טוב והוא עושה חיים - לוקחים
אותם להמון נופשים וחופשים כאלה ויש
להם תנאים סוף הדרך...
לפני חודש לקחו אותם לשייט שהם השיטו את הספינה עד לאיטליה והיה
להם שבועיים חופש באיי-סיצילייה שבאיטליה
על חשבון הצבא והביאו להם שם גם כסף לביזבוזים !!!
יש באמת הרבה תפקידים אבל תאכל'ס רובם מענינים ועובדים שם
כצוות דיי הרבה ... תמיד יש להם פעילות פשוט בקטע הזה
חייל הים בפעולות שלו החייל הכי מסווג - שימו לב
שלא כתוב כלום בעיתונות עליהם אף פעם ...
לפני שבוע היה להם תרגיל עם ספינות של הנייבי של ארה"ב ובריטניה
וכל פעם הם יוצאים למבצעים של כמה ימים בים או לתרגילים
עם חיילות של ארצות אחרות ...
אני יכול לתת לך את הטלפון של חבר שלי
...
הוא סמל כבר שנתיים בצבא והוא על הסטי"ל עצמאות ...
שזה אחד היותר טובים - הוא גם מוכשר כאלחוטן גם חובש קרבי וגם
נגד מחלקה ... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי סטי"לים זה אחלה
יש להם תנאים מצויינים ויציאות ממש טובות וחוץ מזה
ההקצאות של החייל הם חבל על הזמן
...
יש לי שם חבר ממש טוב והוא עושה חיים - לוקחים
אותם להמון נופשים וחופשים כאלה ויש
להם תנאים סוף הדרך...
לפני חודש לקחו אותם לשייט שהם השיטו את הספינה עד לאיטליה והיה
להם שבועיים חופש באיי-סיצילייה שבאיטליה
על חשבון הצבא והביאו להם שם גם כסף לביזבוזים !!!
יש באמת הרבה תפקידים אבל תאכל'ס רובם מענינים ועובדים שם
כצוות דיי הרבה ... תמיד יש להם פעילות פשוט בקטע הזה
חייל הים בפעולות שלו החייל הכי מסווג - שימו לב
שלא כתוב כלום בעיתונות עליהם אף פעם ...
לפני שבוע היה להם תרגיל עם ספינות של הנייבי של ארה"ב ובריטניה
וכל פעם הם יוצאים למבצעים של כמה ימים בים או לתרגילים
עם חיילות של ארצות אחרות ...
אני יכול לתת לך את הטלפון של חבר שלי
...
הוא סמל כבר שנתיים בצבא והוא על הסטי"ל עצמאות ...
שזה אחד היותר טובים - הוא גם מוכשר כאלחוטן גם חובש קרבי וגם
נגד מחלקה ... |
תן לי רק לתקן אותך בקשר ליציאות
בהתחלה היציאות על הפנים
אתה תסגור בקלות 14 ו 21
אבל ברגע שאתה נהיה סמל היציאות משתפרות פלאים ואתה יוצא כמעט כל שבת |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תן לי רק לתקן אותך בקשר ליציאות
בהתחלה היציאות על הפנים
אתה תסגור בקלות 14 ו 21
אבל ברגע שאתה נהיה סמל היציאות משתפרות פלאים ואתה יוצא כמעט כל שבת |
דבר ראשון כל תפקיד בצבא זה ככה
בהתחלה אתה צעיר שיוצא לא טוב
גם אני סגרתי 21 ו14 כמו כלב אז מה ?
ואל תגזים בחייל הים בסט"ילים זה לא כמו הדבורים
היציאות יותר טובות גם בהתחלה וחוץ מזה התנאים בשבתות
חבל על הזמן ! פול כוסיות ופול אוכל ...
הם לא סובלים שהם עושים שבת ... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון כל תפקיד בצבא זה ככה
בהתחלה אתה צעיר שיוצא לא טוב
גם אני סגרתי 21 ו14 כמו כלב אז מה ?
ואל תגזים בחייל הים בסט"ילים זה לא כמו הדבורים
היציאות יותר טובות גם בהתחלה וחוץ מזה התנאים בשבתות
חבל על הזמן ! פול כוסיות ופול אוכל ...
הם לא סובלים שהם עושים שבת ... |
בדבורים היציאות בכלל לא רעות יחסית לקרבי
אתה יוצא פעם בשבועיים חמשוש אבל בשבועיים האלה יש לך 3 או 4 אפטרים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
בדבורים היציאות בכלל לא רעות יחסית לקרבי
אתה יוצא פעם בשבועיים חמשוש אבל בשבועיים האלה יש לך 3 או 4 אפטרים |
נו זה מה אני אומר לך שלא כזה גרוע כמו שאמרת ...
יחסית לקרבי חייל הים בסדר
ודבורים בעיקרון ידוע כיציאות פחות טובות
מהסטיל"ים אבל גם שם לא נורא כ"כ כמו שאמרת
...
ועוד משהוא קטן - אני חושב שהייתי מעדיף סטי"לים מאשר דבורים
למרות שדבור יענו גם נחשב ...
למה סטילי"ם הספינה גדולה ויש המון אנשי צוות ...
בדבור עם אתה לא מסתדר עם הצוות הקטנצ'יק נדפקת ...
אין לך בחירה ואין הרבה אנשים - אבל זה עניין של אופי כבר .. |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו זה מה אני אומר לך שלא כזה גרוע כמו שאמרת ...
יחסית לקרבי חייל הים בסדר
ודבורים בעיקרון ידוע כיציאות פחות טובות
מהסטיל"ים אבל גם שם לא נורא כ"כ כמו שאמרת
...
ועוד משהוא קטן - אני חושב שהייתי מעדיף סטי"לים מאשר דבורים
למרות שדבור יענו גם נחשב ...
למה סטילי"ם הספינה גדולה ויש המון אנשי צוות ...
בדבור עם אתה לא מסתדר עם הצוות הקטנצ'יק נדפקת ...
אין לך בחירה ואין הרבה אנשים - אבל זה עניין של אופי כבר .. |
יש יתרונות לסטילים ויש לדבורים ואין לי כח להיכנס אליהם עכשיו
יום ראשון אני מגיע לבה"ד ואז אני יידע אם אני יהיה בדבורים או בסטילים
אני מקווה להגיע לדבורים
אבל מה שאני לא ייפול אני יקבל את זה ויעשה את זה
ודקך אגב מורן קרא PM |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אבל מה שאני לא ייפול אני יקבל את זה ויעשה את זה
ודקך אגב מורן קרא PM |
קראתי אחי
מחר אני מתקשר אליו |
|
|
| Trance man |
וואלה אחים שלי תודה על המידע, נשמע לי טוב...באמת שמעתי שהיציאות בשנה-שנה וחצי הראשונה של סטילים על הפנים..
מתי אתה מתגייס נום-שום? |
|
|
|
|