|
Vervalsen ID (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Meestal vinden ze een kopietje ook wel goed... Dan is het gewoon een kwestie van een beetje pixeleren en klaar is kees... Maar ik heb het zelf nooit hoeven doen... Zag er op me 15e al als 18 uit en ben sindsdien NOOIT om ID gevraagd... Nooit op feesten, nooit in de kroeg... nooit in de sjop... No problemo :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hehe ja die cijfertjes onderaan was ik idd vergeten :)
Gaat ik ook nog maar ff wijzigen dan :) |
|
|
| Blik |
Vervalsen is hartstikke makkelijk, iedereen kan dat m.b.v. Paint
Scan je paspoort in. Stel je bent 15-7-1985 geboren, en je moet het veranderen naar 15-7-1984. Met Paint kun je een klein stukje selecteren en dat dan over iets heen plakken. Ga dus op zoek naar een 4 in hetzelfde lettertype in je paspoort, je moet wel heel erg veel pech hebben als die 4 er niet in zit. plak het eroverheen, doe hetzelfde beneden in het rijtje cijfers en klaar is kees |
|
|
| total woot |
| quote: | wetboek van strafrecht : art. 231
hij die een reisducument valselijk opmaakt of vervalst... blablabla... wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of met een geldboete van de 4e categorie (=12000 EURO) |
Zou je niet gewoon een OV vervalsen ofzo? is iig. wat veiliger, en volgens mij kom je met een vervalst bibliotheekpasje ook nog wel binnen.
Grtzz
WooT |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb die van mij net ook vervalst !!
Ik ben weer 18 !!!! :D |
|
|
| Optimus |
| lekker slim om zoiets te vervalsen...:disbelief |
|
|
| SnuggLe |
Jaaaaaaa, ik ga die van mij ook vervalsen! Das vet man! Met zijn allen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Oftewel: ruik het cynisme! |
|
|
| franzelare |
ik ruik alleen maar jou!!
je stinkt als een sjinees man! |
|
|
| Miss Proximus |
toen ik nog 15 was had ik gewoon een kopie van het paspoort van me zus met mijn foto erop gekopieerd
nooit dat IEMAND t ook maar tjekte!
en als dat wel het geval zou zijn geweest en ze wilden een echt paspoort had ik gezegd dat ik zoiets waardevols niet meeneem naar een feest!
;) yup |
|
|
| ScuL |
geh hoedanook.
gisteren is ie met z'n vriendin geweigerd in Apeldoorn.
kon 'm niet goed verstaan omdat ik op de snelweg aan t planken was toen ie me belde. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by ScuL
geh hoedanook.
gisteren is ie met z'n vriendin geweigerd in Apeldoorn.
kon 'm niet goed verstaan omdat ik op de snelweg aan t planken was toen ie me belde. |
eigenlijk ist nie netjes maar....
ROFLOL
ghehehe, leedvermaak:p :tongue2 |
|
|
|
|