|
wie doet ermee sensation boycotten????????? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Remy D
Leg mij eens uit waarom je geen verstand heb van trance als je naar Sensation toe gaat dit jaar........... |
Ja inderdaad... dat slaat dus echt nergens op!!! Michel de Hey kan ook heeeel erg goed draaien (je kan hem zeker weten tot 1 van nederlands beste dj's rekenen!!) en Roog hoeft niet meteen slecht te zijn omdat je nog nooit wat van hem gehoord hebt!!! Hij staat bijvoorbeeld ook op de Main-stage van Mysteryland (als ik het goed heb).
Roog (omdat die zich nog een beetje moet bewijzen op grote feesten) zal waarschijnlijk heel fanatiek draaien, dan heb ik liever zo iemand dan een verwaande pad als Johan Gielen.
Maarja, wat ik al eerder zei: als de line-up je niet aan staat dan ga je toch lekker naar een ander feest toe!! (zoals ik waarschijnlijk)
maar boycotten... het raakt toch wel uitverkocht!! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Remy D
Leg mij eens uit waarom je geen verstand heb van trance als je naar Sensation toe gaat dit jaar........... |
ok misschien iets te zwaar uitgedrkukt maar 100 piek voor de show vind ik ook te veel. Vind gewoon de dj's die dit jaar komen van een veel lager niveau dan die van vorig jaar en Roog heb ik al een keer gehoord en vond hem niet alles.
Ok als het je smaak is kan je erheen gaan maar ik vind het gewoon een (N)line-up en ik ga geen 100 piek betalen gewoon voor de show daar.
P.S Ok het raakt ook wel uitverkocht maar er gaan alleen maar mensen erheen om te zeggen ik ben er geweest
Greetings |
|
|
| D?eame? |
Ik was van plan om te gaan................NU NIE MEER DUS!
MZZL! |
|
|
| Vinyl Boy |
count me in!
ik twijfelde al..rank 1 is niet mijn favoriet namelijk, maar met roog en michel erbij (no offence) wist ik het zeker: DIT JAAR NIET NAAR SENSATION!!! (ik moet er wel bij zeggen: helaas)
mzzls |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien.
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Dan is hij niet de enigste want dat vond ik dus ook.. |
dat is het punt ook helemaal niet. Roog kan zeer zeker heel lekker draaien, maar ja, dan wel als je op zondag avond een beetje met een biertje aan het chillen bent of als je in een 1 of andere hippe underground club bent. Dat ben ik dus wel met je eens. Maar ik denk ook wel dat jij het met mij eens bent als ik zeg dat je zo'n gozer niet op 's werelds grootste indoor party op de mainstage moet zetten en dan maakt het niet uit of die opent of niet. Zet hem dan samen met Marcello in zo'n VIP room in een van die gangen.
Mee eens of niet?
later
michiel |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by michiel
dat is het punt ook helemaal niet. Roog kan zeer zeker heel lekker draaien, maar ja, dan wel als je op zondag avond een beetje met een biertje aan het chillen bent of als je in een 1 of andere hippe underground club bent. Dat ben ik dus wel met je eens. Maar ik denk ook wel dat jij het met mij eens bent als ik zeg dat je zo'n gozer niet op 's werelds grootste indoor party op de mainstage moet zetten en dan maakt het niet uit of die opent of niet. Zet hem dan samen met Marcello in zo'n VIP room in een van die gangen.
Mee eens of niet?
later
michiel |
Helemaal mee eens ze hebben gewoon dit jaar een verkeerde line-up gekozen.
Greetz |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Waar in Kreta, Ik was er vorig jaar 2 weken lang.....Superrrrrrrr VET...man...
enige probleem.....het was net nederland in 45 graden haha, ik d8 dat ik naar Kreta Ging, maar ja was wel PHATT
O yeah Uhm....Im IN too |
Ik ga met 3 andere vrienden naar Chersonissos.
Hoop echt dat het BRUUT wordt en dat er VETTE Dj's komen draaien daar.Maakt mij trouwens niet uit of er alleen maar NL-ers zijn.scheelt me weer vet gebrekkig engels lullen. :)
GREETZ!! |
|
|
| Henkie_henk |
Ikke doe wel mee jaa... vind er zo ook geen ruk aan.. ik ga denk ik maar naar benidorm dan!!!!! Nnnnnnnn eu.. feesten!! bedoel ik!
Dikke party houwuh!
Have fun iedereen met alles behalve sensation..
k ga wel naar en mysterland en impulz ofzow |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ik ga met 3 andere vrienden naar Chersonissos.
Hoop echt dat het BRUUT wordt en dat er VETTE Dj's komen draaien daar.Maakt mij trouwens niet uit of er alleen maar NL-ers zijn.scheelt me weer vet gebrekkig engels lullen. :)
GREETZ!! |
kwas daar ook, eigenlijk KOUTOULOUFARI dat zit ff tjes de berg op van Hersonnissos...als je de NLers zat bent moet je zeker naar MALIA gaan daar zijn de engelsen...die sporen egt niet
egt lachuh dusssss maar ja HAVE FUN
zeker scooters HUren he |
|
|
| Robvef |
Chersonissos is goed. Het nadeel was alleen toen wij er waren (laatste 2 weken van aug.) in ieder geval de cafe's om 4 uur en de disco's om half 5 dicht gingen.
Ik weet niet of dat in eerdere periodes ook zo was, maar bij ons dus wel.
Greetz
P.S. Engelsen sporen inderdaad niet. |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Robvef
P.S. Engelsen sporen inderdaad niet. |
oei, moet je niet tegen nastra zeggen rob
lol
later
michiel |
|
|
| Robvef |
| Ik bedoel alleen dat ze prettig gestoord zijn, meer niet. |
|
|
|
|