|
יום טוב!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אההההההההההה מתחיל עכשיו היום הגדול בערוץ שתיים
עד 3 בלילה!!
עכשיו זה סתם אירוח כזה
אבל ב-12
*OMG* *OMG*
אסייג
אסי וגורי
קיציס
ועוד!
אההההההההההההההה :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| luckystrike |
שמעתי על זה
מישהוא יכול להוסיף קצת פרטים ? |
|
|
| MoSH_MaN |
פשוט תראה עכשיו
או שתתחיל ב12
אז זה בשבילך!
:D |
|
|
| DjChook |
זה בעיקרון יום התרמות לילדים בסיכון וכאלה
ויש יאמבה אומנים וסלבריטיס שאמורים לגרום לך לתרום |
|
|
| NyKoN |
תכלס מטרה ראויה והם הביאו אותה בגדול בכמויות שהם גייסו
אני מקווה שזה באמת יעזור ולא יגיע לידיים הלא נכונות- מה שקורה הרבה במדינה שלנו |
|
|
| Rising |
צריך להיות סבבה...
אבל מיייייי ישאר עד 3 לראות את זה ;)
רק לטראנס אנרג'י ברדיו אני מוכן :) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחח דווקא הפוך
אני יראה מ12
ואם אני נרדם
סעמק
אולי אני יתלקיט?
יווו חזק |
|
|
| Hell_Copter |
ממממ לא מכיר
תסבירו |
|
|
| NaOren |
יאלה נו שיגיע כבר 12!!!
נראה לי יהיה שיא הצחוקים! |
|
|
| MoSH_MaN |
אההההההההה פרידמן בריטני ספירס
חהחהחהחה |
|
|
| MoSH_MaN |
אוייייייייייי
אסייג מספר אחד!
חהחהחהחהחהחה
תימנית אסלית שתתטרוף לך את הג'חנון
חחחחחחחח
השאלה זה עם היא אוכלת עם ביהצ או בלי ביצה
:haha: |
|
|
| warpedd_ |
כן השלום אסייג היה הכי טוב עד כמה שראיתי
עכשיו נלך לראות את ההקלטה.. |
|
|
|
|