|
חיש - גד (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני דווקא את האמת קניתי שני כרטיסים להללויה אבל זה בולשיט זה אחד למילניון אז זה זייןןןן
נחיה וניראה |
כרטיס עולה 100 שקל נכון ?
ולמה בולשיט זה נראה לי דווקא סבבה
כי יש הגרלה כל יום ... |
|
|
| DjChook |
ההגרלה הגדולה ב 26.12
הוא דיבר יעני נראהלי |
|
|
| clubber@work |
אני הייתי ממלא את החיש-גד סל
אבל אף פעם לא זכיתי בו בסכום יותר ממה שהוא עולה
ואין - צריך לבוא בגישה שלילית
נגיד שאני ממלא ווינר כמו היום 2 טפסים...
אני בטוח שהפסדתי מראש
ואז אם אני אנצח אני אשמח ואם לא אז ינעל ראבק עם המזל הנאחס שלי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by clubber@work
ואין - צריך לבוא בגישה שלילית
נגיד שאני ממלא ווינר כמו היום 2 טפסים...
אני בטוח שהפסדתי מראש
ואז אם אני אנצח אני אשמח ואם לא אז ינעל ראבק עם המזל הנאחס שלי |
אולי נאמץ את זה...
:-) |
|
|
| Sniper |
תאמת שאף פעם לא זכיתי בדברים האלה
אז אני פשוט לא ממלא.. |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי חבר שממלא פול!! פשוט חבל על הזמן כמה כסף הוא שורף על זה....
אבל פעם אחת הוא הוציא 1300 שקל ויצא מלך
מתישהו זה יגיע
אם אני ימלא אני הולך להביא משחקים די קלים כדי להרויח 100 שקל ככה אפילו פחות... כמה פעמים כאלה ואתה מסודר
לא צריך ללכת על קשים ובמקרה של הפתעה להרויח 1000
וגם כן... יש איזה אחד שמן מהשכבה שלי שמזה לא חסר לו כסף... אין לכם מושג
קיצר השמן הזה הביא 90,000 בטוטו!!!!
למה העשירים תמיד מרויחים עוד כסף!?!? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה העשירים תמיד מרויחים עוד כסף!?!? |
באמת שמתי לב לזה
אני מכיר אחד שאבא שלו זכה 3 פעמים בלוטו או טוטו לא זוכר קיצר כל סכום היה איזה כמה מיליונים טובים
ונשאלת השאלה למה?!@$ בעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
באמת שמתי לב לזה
אני מכיר אחד שאבא שלו זכה 3 פעמים בלוטו או טוטו לא זוכר קיצר כל סכום היה איזה כמה מיליונים טובים
ונשאלת השאלה למה?!@$ בעע |
שאלה קטנה... הוא שמן??
כי לשמנים שמנים בדרך כלל יש הרבה כסף!!!
כמובן שזה לא חוק או משהו כמו חוק הולה והכוסית.... אבל זה די מקובל
לשמן שאני מדבר עליו יש ב.מ.ו סידרה 7 לאבא...
ועוד כמה מכוניות... והבית לא חסר לו גם
קיצר טחונים עד מעל התחת... כמעט כמו מוש :D |
|
|
| Sniper |
חח ממש ממש אבל ממש ממש לא
הוא שחיף! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח ממש ממש אבל ממש ממש לא
הוא שחיף! |
פשששששש איזה תותח הוא !! |
|
|
| luckystrike |
אוווף זה לא הוגן
:(
אני גם רוצה סכום כזה ...
איזה בעסה
היה פעם אחד שהכרתי שעבדתי אצלו בכיתה י"א
גם כן עשיר אחושרמוטה
בן 25 ומנהל חבר'ה
קיצר היה לו שיטה הוא הלך לדוכנים הכתומים האלה שיש בכל חור של
מפעל הפייס ולקח ככה חבילה שלמה של חיש-גד סל ולא שילם עלייה
כאילו הוא עמד בחלון בצד שלא יפריע לאחרים והתחיל למלאות ככה
אחד אחד כרטיס אחרי כרטיס...
מאותה חבילה של החישגד שמוציאים מתוך הניילון
והשיטה שלו כזאת
הוא מילא אחד אחד עד שהוא הגיע לפרס גדול
בכל חבילה יש כמה כרטיסים שזוכים ב100-900 שקל
ויש כרטיס אחד עם זכייה של מעל 1000
והוא גירד אחד אחד עד שהוא הגיע אליו
לפעמים הכרטיס היה דיי בסוף האריזה ואז הוא נדפק ולפעמים הוא
היה בהתחלה והוא הרוויח
הוא עשה את זה פוווול
...
דווקא שיטה טובה
בסופו של דבר שאלתי אותו הוא אומר שהוא הפסיד 15,000
שקל בסה"כ ...מכל הפעמים ביחד ... |
|
|
|
|