|
Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| hittar inte tråden/bilden, men var det verkligen steve som låg bakom? jag har nämligen andra funderingar :D |
|
|
| Glorie |
knappast att d var en bläckfisk.. ;) hhohoho
det var väl i klotterplank d postades? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
knappast att d var en bläckfisk.. ;) hhohoho
det var väl i klotterplank d postades? |
nähä, va var det då ;) jag menar iaf bilden där det är en snö-SAK på en bil :p |
|
|
| Glorie |
sida 16 på/i klotterplanket.. :p
kallar du det där en bläckfisk?
:D:D:D
:D;):D
:D:D:D
hohoohoh... |
|
|
| reveal |
kom kanske på vad det är nu :cool:
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
kom kanske på vad det är nu :cool:
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte? |
hahah bläckfisk..tycker det var kul...tog ett par sekunder innan jag såg var det var iag...vilka snuskigheter!!  |
|
|
| Glorie |
| ja såg d på 0 sekunder :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men snälla... vart e eran snuskfantasi... skärpning i ledet :)
Glorie kan hon iaf.... därför jag gillar dig så ;) ha ha
Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag ;) |
aha ok, för den dök nämligen upp på ett annat forum, så jag funderade på ifall den hade letat sig ut härifrån eller inte :)
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet | Bra räddning :) |
|
|
| Vizay |
den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin :p
men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) :D...å hemlig som alltid :p ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin :p |
exakt, reveal tex :p :crazy: :crazy: :stongue:
| quote: | | men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) :D...å hemlig som alltid :p ;) |
hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt... :(
Steve, tack! :)
Reveal.. de me snöblindhet.. var fasen bäst idag alltså.. hahahhaha
Grymt klockrent, som vanligt från din sida ;) :) :p:haha: :haha: |
|
|
|
|