return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade
View this Thread in Original format
reveal
hittar inte tråden/bilden, men var det verkligen steve som låg bakom? jag har nämligen andra funderingar :D
Glorie
knappast att d var en bläckfisk.. ;) hhohoho

det var väl i klotterplank d postades?
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
knappast att d var en bläckfisk.. ;) hhohoho

det var väl i klotterplank d postades?


nähä, va var det då ;) jag menar iaf bilden där det är en snö-SAK på en bil :p
Glorie
sida 16 på/i klotterplanket.. :p

kallar du det där en bläckfisk?
:D:D:D
:D;):D
:D:D:D

hohoohoh...
reveal
kom kanske på vad det är nu :cool:
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte?
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
kom kanske på vad det är nu :cool:
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte?


hahah bläckfisk..tycker det var kul...tog ett par sekunder innan jag såg var det var iag...vilka snuskigheter!!
Glorie
ja såg d på 0 sekunder :)
SteveTranz4ever
Men snälla... vart e eran snuskfantasi... skärpning i ledet :)

Glorie kan hon iaf.... därför jag gillar dig så ;) ha ha

Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag ;)
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag ;)


aha ok, för den dök nämligen upp på ett annat forum, så jag funderade på ifall den hade letat sig ut härifrån eller inte :)

att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet
Bra räddning :)

Vizay
den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin :p


men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) :D...å hemlig som alltid :p ;)
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin :p


exakt, reveal tex :p :crazy: :crazy: :stongue:

quote:
men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) :D...å hemlig som alltid :p ;)


hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt... :(

Steve, tack! :)

Reveal.. de me snöblindhet.. var fasen bäst idag alltså.. hahahhaha
Grymt klockrent, som vanligt från din sida ;) :) :p:haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement