return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
konsten att förstöra en låt
View this Thread in Original format
Vizay
Gouryella - Ligaya (minns inte remixens namn) :p


http://aphex50.tripod.com/beatrap-09.mp3

tjae lyssna å....njut? (skulle inte tro det)


personligen tycker jag det låter som en blandning mellan en begravning och en afrikansk stam som firar sina gudar :p
SteveTranz4ever
Ja det där lät ju inte bra precis... va fasen va de.... blev ju fan skrajj :p
OracaZ
konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige :mad:
Nyx
quote:
Originally posted by OracaZ
konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige :mad:



Alla som du nämnde har faktiskt gjort bra låtar..

D-Devils - The Devil is a DJ <---lite stelt sound..men den synthslingan är skön.
Aquagen - Phatt Bass (Aquagen Dub Mix) <---diggade den när den kom..sen spelade nrj sönder den.
Warp Brothers - Power <---deras nya låt som påminner lite om schwarze puppen på vissa ställen.



Annars lyssnar jag hellre på hårdare traxx! :disbelief

Endre

känner mig äcklad
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement