| Nyx |
| quote: | Originally posted by OracaZ
konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige :mad: |
Alla som du nämnde har faktiskt gjort bra låtar..
D-Devils - The Devil is a DJ <---lite stelt sound..men den synthslingan är skön.
Aquagen - Phatt Bass (Aquagen Dub Mix) <---diggade den när den kom..sen spelade nrj sönder den.
Warp Brothers - Power <---deras nya låt som påminner lite om schwarze puppen på vissa ställen.
Annars lyssnar jag hellre på hårdare traxx! :disbelief
|
|
|