return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
shockers mp3 sets. zijn ze er?
View this Thread in Original format
cenobite
is er geen release-groep die wat heeft kunnen opnemen op slamfm/538 ofzo??

tinrib,carl cox & djaxx 0wnede btw dus deze MOET ik hebben :)
Bellie
ik hoorde dat shockers over 2 weken wordt uitgezonden.Maar weet niet op welke Freq.??Zal binnenkort wel te horen zijn op de radio.Of iemand pikt het wel op.Krijgen het vast wel te horen

GREETZ!!
Akira
ik ben ook erg benieuwd...en vooral het laatste nummer van MISS DJAX scheen erg goed te zijn
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement