|
shockers mp3 sets. zijn ze er?
|
View this Thread in Original format
| cenobite |
is er geen release-groep die wat heeft kunnen opnemen op slamfm/538 ofzo??
tinrib,carl cox & djaxx 0wnede btw dus deze MOET ik hebben :) |
|
|
| Bellie |
ik hoorde dat shockers over 2 weken wordt uitgezonden.Maar weet niet op welke Freq.??Zal binnenkort wel te horen zijn op de radio.Of iemand pikt het wel op.Krijgen het vast wel te horen
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| ik ben ook erg benieuwd...en vooral het laatste nummer van MISS DJAX scheen erg goed te zijn |
|
|
|
|