return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
QED - Hardly a day
View this Thread in Original format
Teknikol
kluisterde dit plaatje weer es + wat mixen en ben zomaar es benieuwd wat er van gevonden word...kweenie of er meer mixen zyn maar kies dan iig uit deze



[edit] voor mij isset iig de kid visjes [/edit]
tijs08
ik ga ook zeker voor de Cid vicious versie :D ;)

Vind het een heerlijk zomers nummer, al helt het mijn inziens net iets teveel richting het commerciele...

maar met Proceed heeft hij dat zeeeer netjes bij gesteld...
eieregooie
Filterheadz remix! :D Heerlijk! :D

Ow... en er is ook nog een instrumentale versie van... Zeg maar het zelfde als het origineel, maar dan zonder de vocalen... (DûH! :p )
DJ_Massive
ow he das een moeilijke :)

ik vind sid vicious en filterhoofden remixen allebei top

maar toch maar voor k vicious gekozen, omdat k dat toch een van de "weinige " betere trens plaatjes vind :D
AFTERNATIVE
Vind/vond die Filterhead remix wel goed, haddem gekocht maar die heb Blighty nu
blighty
Juistem :D, thanx nog :)

Greetings,
Blighty
total woot
k ga toch voor de kid vicious versie (al vind ik die filterhead ook wel relaxed)


Grtzz
WooT
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by blighty
Juistem :D, thanx nog :)

Greetings,
Blighty


Ik heb egt ing spijt vandie ruil:D (silverbath)

van ruilen komt huilen he:p
Blik
Kid Vicious Remix met een straatlengte voorsprong
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement