return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
världen är liten ibland
View this Thread in Original format
Trance Christer
världen är liten jag var inne å handlade julklappar med nåra polare så kollade vi lite på trance skivor.Så kommer det en kille och rekomenderar skivor och vi började prata och det visade sig till slut att det var dj_exon.världen är liten ibland :)
x-dream
:) :) Det var coolt....Trevligt att mötas vid trance skivorna...
Trance Christer
hehe finns inget bättre ställe att mötas på :)
mindshooter
Wow....coolt :) Så ni hade en hemlig Tranceaddict meetup där då... :)
Glorie
fy fabian va cooooolt asså!!!!! :)

vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?"

eller

"ja hänger på TA, en bra sajt!"
Dj_ExOn
Ha ha ha! Din brud bara flabbade! :D
Nej men det var kul som fan!
Vart i Gbg bor du?
Känner förresten igen din flickvän. Hon går på Burgården eller?


:haha: Liten värld!
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Glorie
fy fabian va cooooolt asså!!!!! :)

vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?"

eller

"ja hänger på TA, en bra sajt!"


Det var Christer! :p

*Edit*
Jag babbla förresten om t.nu i början! Hehe :p

Fett chockad att få veta att både Christer och hans polare hade varit på TA3! :)
Trance Christer
hehe jag bor i jonsered 5 km från göteborg ..hon gick på burgården fast nu går hon på frölönda gymnasiet sista året hehe man undrar ju lite hur fan man kan springa på varnadra just där hehe
dbl
var i gbg handlade du skivor?
finns det nått ställe med bra trance skivor????
reveal
klart coolt ;)
JÄVLIGT coolt tom ;) gjorde mig ännu mer sugen på en TA-fest av nån anledning ;)

Trance Christer
det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot.

var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ?
Glorie
"världen är liten ibland" aka "Dj Exons & Trance Christer's egna topic" :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement