|
אוי זה היה מתווווווק
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
איזה ניצחון מתוק
נקמה מתוקה
אחחחחחח
3-2!
הקופים הירוקים! מעתיקים שירים!
איגביני בן זונה! מכבי חיפה חיז-בא-לה!!! |
|
|
| NaOren |
אח שלי!
אני מיום ליום
מהודעה להודעה שלך
אוהב אותך יותר ויותר
:-) |
|
|
| DjChook |
חחחח סיפור אהבה מתפתח פה אה אורן
זה למה לא רצית את אולחה...
ראסמי לדעתי אחד המשחקים היותר טובים שראיתי השנה
פשוט תענוג |
|
|
| MoSH_MaN |
גם אני שמח
2-1 על חולון!!
ואני שמח שחיפה הפסידו
וחשבתי שהשיר הוא
השדים הירוקים
מע-תיקים שירים
יציע ג' עגלה
מכבי חיפה חיז-בא-ללה! |
|
|
| oDrori |
שיר היציע מס' אחד בכל הזמנים:
הקופים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג' עגלה
מכבי חיפה חיז - בא לה
או אה או אה אווווווווו
ותתביישו לכם שאני מתקן אותכם |
|
|
| NaOren |
השיר הוא
ברוך דגו
ברוך דגו
אוו האה אוו אהא אוו אהא
אווו ברוך דגו
ברוך דגו
אוו האה אוו אהא אוו אהא
איזה תותחחחחח הוא היה היום!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| אה ואללה זה הקופים.....טוב הוא בילבל אותי |
|
|
| NyKoN |
וואלה זה קופים
אני משנה מיד
ופשוט רציתי לקלל את יעקובו לפני שהוא עוזב |
|
|
| Hell_Copter |
במילה אחת... טוב
מחר בשכונה נגד בית"ר
אללה בני יהודה!!!!
אם לחבר שלי יש אוטו נראה לי אנחנו הולכים |
|
|
|
|