return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אוי זה היה מתווווווק
View this Thread in Original format
NyKoN
איזה ניצחון מתוק
נקמה מתוקה
אחחחחחח

3-2!
הקופים הירוקים! מעתיקים שירים!
איגביני בן זונה! מכבי חיפה חיז-בא-לה!!!
NaOren
אח שלי!

אני מיום ליום
מהודעה להודעה שלך

אוהב אותך יותר ויותר

:-)
DjChook
חחחח סיפור אהבה מתפתח פה אה אורן
זה למה לא רצית את אולחה...

ראסמי לדעתי אחד המשחקים היותר טובים שראיתי השנה

פשוט תענוג
MoSH_MaN
גם אני שמח

2-1 על חולון!!

ואני שמח שחיפה הפסידו

וחשבתי שהשיר הוא

השדים הירוקים

מע-תיקים שירים

יציע ג' עגלה


מכבי חיפה חיז-בא-ללה!
oDrori
שיר היציע מס' אחד בכל הזמנים:

הקופים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג' עגלה
מכבי חיפה חיז - בא לה

או אה או אה אווווווווו



ותתביישו לכם שאני מתקן אותכם
NaOren
השיר הוא
ברוך דגו
ברוך דגו

אוו האה אוו אהא אוו אהא

אווו ברוך דגו
ברוך דגו

אוו האה אוו אהא אוו אהא

איזה תותחחחחח הוא היה היום!!!
MoSH_MaN
אה ואללה זה הקופים.....טוב הוא בילבל אותי
NyKoN
וואלה זה קופים
אני משנה מיד
ופשוט רציתי לקלל את יעקובו לפני שהוא עוזב
Hell_Copter
במילה אחת... טוב



מחר בשכונה נגד בית"ר
אללה בני יהודה!!!!
אם לחבר שלי יש אוטו נראה לי אנחנו הולכים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement