|
vill vi ens ha en TA-fest? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Tranceclubber sopar mattan me att arrangera fester.... ja tror lätt det kan vara ett smart drag att anordna en alliansfest...dom e grymma!!!!
(sen har ju ja lite andra funderingar ang det me men dom ska ja inte lufta nu) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
ja lokal är fortfarande största problemet.....ska försöka ta reda på mer om lokalen i skärholmen....det området är ju inte så jättefarligt om man jämför med vad som finns längre ut på tunnelbanelinjerna osv. :) |
skärholmen är i klass med vilken akalla, tensta, norsborg-förort som helst... Nu är skärholmen mycket närmare mig än akalla så jag skulle nog kunna tänka mig att slå en titt förbi :P
Älvsjö, det var ju en fest där tidigare i år (som iofs blev mer eller mindre lyckad) gen6 skulle bla spelat där (men hon spelade aldrig pga div anledningar...) den skulle man ju kunna kolla in? den kanske är lite stor hmm |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Tranceclubber sopar mattan me att arrangera fester.... ja tror lätt det kan vara ett smart drag att anordna en alliansfest...dom e grymma!!!!
(sen har ju ja lite andra funderingar ang det me men dom ska ja inte lufta nu) | Kan dock säga att det inte blev den stämming som man kanske hade hoppats på.... Hade jag en TA gathering skulle jag gärna att nån tog sig tid å talade till "familjen" lite grann för att alla skulle känna sig välkomna och att vi är här av samma anledningar... trance, forumet som även fört oss tillsammans...
Det var som ingen snackade riktigt med varandra.... det är ju ändå "gathering"... många känner man ju bara via deras alias och den text dom skriver.
Som när jag träffa sipowitz första gången... hade ju fusklapp med mig... iof stog telenummer där.
Jag kan va petig på många andra saker men det var bra... |
|
|
| Vizay |
| AC: när vi kom till skärholmen så var klockan runt 11....inte en kotte ute och det tar ungefär 25 sekunder att ta sig till den lokalen vi va i så det är nog inte så farligt, det är inte förens man kommer till fittja och utåt som man ska börja va riktigt rädd på den linjen......men den där lokalen i älvsjö kan ju va värd att kolla upp också, troru du kan ta hand om den AC? :) |
|
|
| mindshooter |
Steve, det är nog fortfarande så att vi måste testa först för att se hur många här som kommer... Jag tror inte vi ärr tillräckligt många än för att kunna köra en grej själva, kommer bli dyrt. Och om alla tar med sig 2 polare då är det juh ändå inte familjen eller hur? :)
Jag tror att man skulle kunna få en fetare stämning om det var 2 forum som möttes och dansade tillsammans...man skulle kunna ha en talare iaf...göra en liten större grej av att det var just en allians. :) |
|
|
| dbl |
exakt.. om alla tar med massa polare så blir det mer polare och mindre TA:are... vilket inte blir samma sak...
jag skulle visserligen inte kunna ta med mig någon eftersom jag inte har trance kompisar :( *snyft* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
jag skulle visserligen inte kunna ta med mig någon eftersom jag inte har trance kompisar :( *snyft* |
då är det dax att du börjar hänga med oss så att du har lite kompisar som lystnar på trance :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
då är det dax att du börjar hänga med oss så att du har lite kompisar som lystnar på trance :) |
får ta och börja göra det..
oh.. just det ja.. ett villkor för att jag skall komma... ingen vizay.. vågar inte visa mig när han e där... han e farlig... |
|
|
| Vizay |
| haha då ere kört för din del dbl eftersom jag försöker lägga mig i arrangerandet så mycket det går ;) |
|
|
| dbl |
| jag får la hyra någon som kan ta och binda fast dig just när festen e :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
jag får la hyra någon som kan ta och binda fast dig just när festen e :) |
skratta när ja läste d dära :) awww, va gullit ;) |
|
|
| Dioxys |
ett TA-gather behöver ju inte vara fest heller från början? :) gå på ett fik vore trevligt :D å planera kanske lite bättre eller nått, kanske blir lite mer organiserat (kanske det som krävs?)
eller gå på skivrunda? :) vore jävligt kul :rolleyes:
bara jag som tänker lite högt...:rolleyes: |
|
|
|
|