|
Uppmärksamma lyrics (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Lyssna på texten till Genväg till Green Velvet - La La Land (Zzino Vs Filterheads Mix) en av mina nya favoriter...
Lyssna noga på den... först tror man den typ "hyllar" piller men icke sa nicke... kan vara en tolknings fråga... |
|
|
| dbl |
| en låt som har jävligt sköna vocals e "helan går" :) |
|
|
| Vizay |
Ayumi Hamasaki - Appears (Armin van Buuren remix)
koibito tachi ha totemo shiawase sou ni
te wo tsunaide aruite iru kara ne
maru de subete no koto ga umaku
itte ru ka no you ni mieru yo ne
hontou ha futari shika shiranai
hajimete no denwa ha juwaki wo
motsu te ga furuete ita
ni kai me no denwa ha rusuden ni
message ga nokotte ita
nana kai me no denwa de ima kara aou yotte
sonna futsuu no mainichi no naka hajimatta
koibito tachi ha totemo shiawase sou ni
te wo tsunaide aruite iru kara ne
maru de subete no koto ga umaku
itte ru ka no you ni mieru yo ne
hontou ha futari shika shiranai
juu kai me no denwa de futari
tooku he dekaketa yo ne
te wo tsunaide arukou to suru
watashi ni terete ita yo ne
sore kara nan do me ka no yoru wo tobi koete
kaeri no kuruma no naka de kiss wo a yo ne
shiroku kagayaku yuki ga totemo daisuki de
soredemo kyonen ha hanarete ita yo
kotoshi no fuyu ha futari e mireru kana
sugoseru kana ieru kana
ienakatta merry christmas wo
kusuri yubi ni hikatta yubiwa wo ittai
nan do kurai hazusou to a? watashi tachi
koibito tachi ha totemo shiawase sou ni
te wo tsunaide aruite iru kara ne
maru de subete ga sou maru de nani mo ka mo
subete no koto ga umaku itte iru
ka no you ni mieru yo ne hontou no
tokoro nante dare ni mo wakaranai
ere bara jag som gillar hur japanska låter? :D |
|
|
| dbl |
| japanska e hel ballt.. har en polare som läser japanska.. han e hel grym.. det e ballt när man sitter och kollar på typ ultimate fighting tävlingar och så med honom när kommentatorna snackar japanska så sitter han och översätter :) |
|
|
| dbl |
fan då.. nu kände jag mig tvingad till att kolla på Ayumi Hamasaki - M (above and beyond remix) videon.. var bara tvungen att höra henne sjunga
EDIT: efter att ha checkat videon så märkte jag att jag hadde musik videon till Delerium - underwater (rank1 remix) :)
hadde inte sett den förut |
|
|
| Glorie |
Castor And Pollux - Serenity (Jf sebastian rmx)
Kolla in detta bara :)
Im so afraid to love you
but more afraid to lose
I long for my companion
I'm seeking for my guide
Love is all I can give to you
Love me too
Give me the one I'm seeking for
I long for you
|
|
|
| Glorie |
men fina lyrics :) aa, ja vet.. ja e lite cheesy nu :)
I bless the day I found you
I want to stay around you
and so I beg you
Let it be me
Dont take these heaven from us
if u must cling to someone
now and forever
let it be me
each time we make love
I find complete love
ohhh (heh)
without your sweet love
what would life be?
so never never leave me lonely
tell me you love me only
and that u always (oh yeah) (whale) :p
let it be me
sjukt skön låt :)
:thepirate :thepirate |
|
|
| Glorie |
Lyssna
1 Var inte rädd. Det finns ett hemligt tecken,
ett namn som skyddar dig nu när du går.
Din ensamhet har stränder in mot ljuset.
Var inte rädd. I sanden finns det spår.
2 Han älskar dig, han väntar väntar dig i kväll-
en kväll när du förstår hans hemlöshet
och hur han längtar efter dina steg:
från evighet har han stämt möte här.
3 Var inte rädd. Det finns en mörklagd hamn,
du ser den inte nu, men färdas dit.
En dag skall du bekänna högt hans namn,
hans kärleks frid som ingenting begär.
4 Du är på väg. En dag blir natten vit.
En dag och stjärnor växer ur hans famn.
Var inte rädd. Det finns en mörklagd hamn.
du ser den inte nu, men färdas dit.
|
|
|
| dbl |
tycker dem vocals jag haft med i mina låtar e bra... man hör inte vad jag säger.. speciellt inte på den jag håller på med nu :)
vilket e meningen för att texten e så kass :) |
|
|
| Glorie |
dbl, den senaste.. project 64.. påminner mig.. om Sunbeam eller vad de heter.. One minute in heaven.. alltså lyricsen då..
låter lite lika.. fast i sunbeam hör man vad de säger :D
(gammal goding det där)
den låten.ogg som Nyx posta påminde verkligen om din, musikmässigt. döcoolt :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Lyssna
|
AAAaaah..mina öron! :nervous:
| quote: | Originally posted by dbl
man hör inte vad jag säger.. speciellt inte på den jag håller på med nu :)
vilket e meningen för att texten e så kass :) |
Det är nog bara för att du snackar göteborgska :toothless |
|
|
| Dioxys |
| glorie är du religiös? :) |
|
|
|
|