|
akanamn för elektronisk musik? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by robstar
En riktig stekare! Haha! |
:stongue: :stongue: :stongue:
det är i sådanna lägen man går fram till honom, säger att hans mamma är en kebab och sedan kutar över bilen så den blir bucklig för att efter det ta sig från platsen fort som in i satan :D |
|
|
| Dioxys |
| eyy! han skulle vara så jävla "over u" med sina turbo-curry-jallas innan du ens sagt ordet kébab lehn :P |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Haha, rolig tråd.
Turretechno då tänker jag på 4 lirare som spelar komersiell hardtrance/hardhouse dunkandes i en hottad(kjolpaket, bakhöjd, vingbeklädd med 20 tumsfälgar) BMW 316 och drar 14 varv förbi stureplan en lördagskväll. |
AKA Turkstylead
Ända ordet jag kan tänka mig är turkrave, fast det har jag väl fått från samma person som glorie :P |
|
|
| Glorie |
reveal....äh jungel djungel...who cares? :p
det uttalas ju likadant, right
(värsta bongotrummorna i den musiken alltså) bleeee |
|
|
| Dioxys |
| ehm, han menade väll drum n' bass genren :) jungle :D |
|
|
| Glorie |
meeeen
ja vet inte om jungle låter likadant som ja menar att denna djungelmusik lät... för det ja hörde lät som nåt d kan spela i djungeln djupt inne i Amazonas .:p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
för det ja hörde lät som nåt d kan spela i djungeln djupt inne i
Amazonas .:p |
ok, då fattar jag nog vad ni menar... :) |
|
|
| OracaZ |
| :( varför så mycket skitsnack om turkar?... turkiet har ialf bättre tranceproducenter än sverige :) (nu får jag 1000 hotmail nog) men phasio?...antiloop?..richi m?? (hans första skiva va ok dock) :) ..earthbound va ok förut...men men....vi ses nångång 2004 när jag kommer i min Audi S4 Rieger stylad ni märker när det är jag för kommer ha dekaler på rutan med "Kamel Racing" och förmodligen regplåten "KAMEL" |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by OracaZ
:( varför så mycket skitsnack om turkar?... turkiet har ialf bättre tranceproducenter än sverige :) (nu får jag 1000 hotmail nog) men phasio?...antiloop?..richi m?? (hans första skiva va ok dock) :) ..earthbound va ok förut...men men....vi ses nångång 2004 när jag kommer i min Audi S4 Rieger stylad ni märker när det är jag för kommer ha dekaler på rutan med "Kamel Racing" och förmodligen regplåten "KAMEL" |
Jag kan bara tala för mej själv, men "turretechno" är ett utryck. I mitt inlägg syftade jag till det, men jag menade aldrig att personerna var tvugna att vara invandrare eller ännu mindre, specifikt turkar. Det kan vara svenska snubbar lika gärna.
Yunus är en grym turkisk producent. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by ScuL
boom-boom musik? :D |
bass och trebble kombination :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tjej kompis kallar det för "tjocka tjocka"
Ja det låter ju så |
|
|
|
|