return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי מהצבא אחים שלי
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב אני שוב פה כרגיל
אחרי שבוע בצבא
שבוע בבית
השבוע אני מאמין שאני יקנה סוף סוף אוטו אז מגיע לי מזל טוב (עוד לא...אבל אני כבר יודיע לכם כשאני יקנה....:tongue2

בכל מקרה סוף סוף הצלחתי להתחבר להאב ועל זה מגיע לי מזל טוב כי אני די מעפן במחשבים אבל אני חולה על קלאב טראנס וזה כל משאני צריך

תודה גדולה למורן שעזר לי בהכל ואני מקווה שסוף סוף יצא לי לראות אותו כי מה-1.1.02 לא ראיתי אותו..:sadgreen:
Hell_Copter
ברוך השב אח שלו!!!
יש לך עד ה 31.12
לראות אותו!!

בהצלחה עם האוטו!
Flotser
שלום!
:wtf:

מה אתה עושה בצבא אתה יודע כבר?
oDrori
ברוך השב אחי מי ייתן ותתאחד עם מורן :) ותרגיש חופשי ללוץ' ממני בהאב מהמלאי הדל שלי...
oDrori is my nick
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
שלום!
:wtf:

מה אתה עושה בצבא אתה יודע כבר?


אחי הוא התגייס לפני כמעט שנתיים
היה עם מורן בטירונות... הוא מהזקנים :D


quote:
Originally posted by oDrori
oDrori is my nick


and you can suck my...
Sniper
ברוך הבא אחיי:]] באמת מה תעושה בצבא
?
Rising
WELCOME BACK!
KosmiK-G8
קודם כל אני לא כמעט שנתיים אני קצת יותר משנה בצבא
בדיוק כמו מורן...
ואני בתפקיד שנקרא צפ"ר שזה צופן פענוח רדיו שכמה שזה נשמע פצצה ומגניב זה סתם תפקיד של התעסקות עם מכשירי קשר מסווגים ודואר מסווג
זה הכל
התפקיד הוא במשמרות
יש 4 אנשים בסה"כ בבסיס שלי בתפקיד הזה (אני הבן היחיד ה-3 האחרות בנות2;) )

בכל מקרה בכל שבוע 2 צריכים לעשות משמרת
כשצריכים לאייש חדר מסוים שבו נמצאים כל המכשירים המסווגים האלה במשך 24 שעות...
זה מטמטם ובאסה אבל מצד שני אפשר לישון מתי שרוצים
תפקיד לקבניסטים:)
(לנשים)מי שהיה או יהיה בבהד 7 כבר ישמע על התפקיד צפ"ר(לגברים) או צפטית
luckystrike
אילן אחי מה המצב ????????????

:):):)

חזרתי מהאימון המסריח הזה כוס אמק !!!

קיצר אחי - מה אתה משחק אותה
למי שרוצה לדעת לאילן יש את התפקיד הכי פצצות בעולם !!!
יציאות של שבוע שבוע יא מאנייק !!!

חחחח :)

אחי צריכים את ראפפורט לאיחוד !!!
זוכר את הקטע : "לא יריתי המפקד אני נשבע לך , לא יריתי אתמול בלילה" היינו על הרצפה - איזה דפוק הרפפורט הזה ... גמור :)

קיצר אחי - וואלה אנחנו כבר אבא בצבא יש לנו
ילדים אה ?
חחחחח מחזור אחר מחזור ...

בקרוב סבאות !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement