return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
wie gaan dr nog naar Armin dit weekend? (pg. 2)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Originally posted by Jappio

Volgende x bennik erbij!

wie niet? :D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by total woot
wie niet? :D:D:D

huh waarbij???

AARDBEIIII :p ja flauw he :D

opti jij rookt als een schoorsteen :D of nee...als een tabakfabriek :)
Optimus
mwhehehe, ikke roken?:D:p

ik snuif bruine flesjes als een schoorsteen ghehehe:D
tijs08
quote:
Originally posted by total woot
als ik in t land was geweest had ik wel gegaan, maar helaas. ben er niet bij...:( :( :(

hier nog 1!! baal echt zwaar dat ik er niet heen kan, maar Qontact is toch ook een ERG gaaf vooruitzicht!

quote:
Donna
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious?

Moet je teleurstellen, Kid vicious draait de 28e niet in de O.. hij draait avond ervoor in de roxy in New York dus komt niet naar de O.. check zijn site en heb het uit 1e bron :D

anyway Veel plezier!!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by tijs08

Moet je teleurstellen, Kid vicious draait de 28e niet in de O.. hij draait avond ervoor in de roxy in New York dus komt niet naar de O.. check zijn site en heb het uit 1e bron :D

WTF :mad:

humz, me moet es met zichzelf in spoedberaad... hum...:conf:
MaGiK54
Ze hebben vervanging voor Kid Vicious en een goede lijkt mij zo:

Eigenlijk zou Kid Vicious (samen met Mark van Dale) als warm-up dj fungeren maar dankzij andere verplichtingen heeft hij moeten afzeggen. Gelukkig hebben we in MISJA HELSOOT de perfecte vervanger gevonden. MISJA is absoluut één van de beste trance-dj's van het moment. We zijn er torts op dat we hem, ondanks zijn drukke schema, hebben weten te strikken!
total woot
quote:
Originally posted by MaGiK54
Gelukkig hebben we in MISJA HELSOOT de perfecte vervanger gevonden. MISJA is absoluut één van de beste trance-dj's van het moment. We zijn er torts op dat we hem, ondanks zijn drukke schema, hebben weten te strikken!

Joepie....:rolleyes: nou baal ik nog harder dat k er niet bij ben...
Donna
Naja,ik ga zowieso,ben er alleen nog niet over uit of ik XL gewoon maar skip en rechtstreeks naar de eau ga.
kolkiewolkie
ok, ik kom dus ook niet :( beeeeetje moe nog en vooral geen zin in die reis...

maaarrrrrrrrrrr

VOLGENDE WEEK KOMT SCOTT BOND IN DE XL !!!!!!!:eek: :eyes: :D

dus bij deze misbruik ik deze draad maar even voor dezelfde vraag als bovenaan:

GAAN ER NOG MEER!!

want tis al een BESTE tijd geleden dat SB NL voor het laatst aandeed EN dat de TA's dr nog wat van meegekregen hebben ook (mysteryland miste iedereen um doordat ie eerder stond, keer drvoor was volgens mij TE-2001)

:D

bij voldoende belangstelling kom ik ook ;)
Donna
ie daar wil ik ook heen!
naja eerst vanavond maar;)

tijs08
quote:
Originally posted by Donna
ie daar wil ik ook heen!
naja eerst vanavond maar;)

ja ikke ook!! :eyes: :eyes:

ME loves Scotje Bond!!!!

Veel plezier vanavond! Zal ff wennen zijn om er niet bij te zijn.. armin in de O.. altijd top!! :cool: :D
-TAIS-
Scott Bond komt niet in de XL volgende week. Dat staat fout op de site. De hele programmering van de maand januari staat fout op de site... er staat namelijk de oude programmering van december onder de button van Januari.

Hier dus maar ff de lineup van de komende weken:

28 December: Armin Van Buuren (3 hours), Spider (3 hours)
31 December: Spider, Astrid, Precision, Misja Helsloot, Rank 1, Marc Van Bekkum
04 Januari: Spider, Misja Helsloot, Precision, Dazzle
11 Januari: Andre, Precision, Misja Helsloot, The Freak
18 Januari: Mark van Bekkum, Dazzle, Spider
25 Januari: Lucien Foort SLICE TOUR CD PRESENTATION
Lucien Foort, Astrid, Onne, Andre

Ik ben er afgelopen week geweest, en het was echt super. Mooie toko geworden. Heb ook nog wat fotootjes gemaakt, die staan op www.djprecision.nl (bij photos)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement