|
Filmer? :)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
Nån som kommer på nån bra film om clubbing (trance)??
Eller kanske nån film som innehåller nån scen som utspelar sig på en klubb kanske, som ni gillar? :rolleyes:
Själv avgudar jag: Human Traffic! :toothless
blev helt fäst i filmen Groove också när den kom på video :) men nu är den kanske inte lika lockande :thepirate
(måste säga att soundtracket till Groove; Bedrock - heaven scent är otroligt skön också) :P |
|
|
| dbl |
| nån film som innehåller en club scen... blade filmerna :) |
|
|
| Dioxys |
hihi, inte sett dem... vete fan om jag vill heller :toocool: :whip:
annars är det iofs en rätt skön grej i matrix, men men, musiken kanske vi kan säga en annan sak åt :nervous: |
|
|
| dbl |
tycker att blade e bra faktiskt..
just det ja.. matrix har ju en kort stund.. musiken e rätt skön, fast det e när man ser på filmen.. annars e den ju inget uber bra direkt |
|
|
| Dioxys |
| hehe, får väll kanske kolal in dem då... lite orolig ifall den blir lite för töntig? :/ iofs, kanske ger en ett gott skratt rakt igenom :D |
|
|
| King of Clubs |
Jag är inte överförtjust i Human Traffic, men den har sina stunder.
Det sägs att det ska komma en tvåa som spelas in på Ibiza och som Carl Cox bl.a. ska medverka i. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Th 51st state är ju rätt nice när Thrillseekers körs på cluben!
Då är det ganska bra roöjj där inne :thepirate |
|
|
| Dioxys |
Carl Cox medverkar ju i ettan också, så det är väll ganska möjligt ja :)
Hihi, är det inte 51st state som Lee Haslam har samplat Samuel L Jackson's "my drug is 51times stronger than..."?
den får jag också kolla in :) |
|
|
| WhiteRussian |
Human Traffic är juh grymt bra!
När de står och snackar helt väcka om Star Wars känner man juh igen enormt från verkliga livet, :) |
|
|
| Aendy |
| Väntar på att Reveal ska leta upp den gamla filmtråden :) |
|
|
|
|