|
מה קרה להוט מייל??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
סעמק, זה היה בגל האקספלורר
מיקרוסופט המזדיינים האלה מהיום אני משתמש רק בנייטסקייפ
:rolleyes: |
|
|
| Rising |
ממליץ בחום על הדואר של וואלה
כל כך נוח ..ולא עושה בעיות
:clown: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
גועל נפש
למה כולם צריכים לחדש כל הזמן, לעצב מחדש וכל החרא הזה
היה מעולה לפני שנגעו והרסו את העיצוב, עכשיו הכל יותר מסובך, יש פה כאלה שיגידו שזה רק לטובה אבל אני שונא את העיצוב החדש, עכשיו אני סתם מוחק דברים שאני לא יודע אפילו מהם, ואין לי מושג אם זה משהו חשוב או לא
הכל עובד אבל זה חרא, אני מעדיף בהרבה את העיצוב הישן
:תמונה להמחשה
http://www.fresh.co.il/scripts/imagejpg.php?image=/3e09769d0d0298e7.jpg |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח |
ראסמייייי |
|
|
| DjChook |
דווקא אלעד אני לא מסכים איתך
שונא את
OUTLOOK
זו התוכנה הכי פרוצה שקיימת
אתה יודע שכל שבוע בערך מיקירוסופט מוציאים עידכוני אבטחה לתוכנה הזאתי
זה לא יאמן פשוט
בכל מקרה, אני דרך הטריליאן שולט בחשבון שלי גם ביאהו וגם בהוטמייל ואין לי שום בעיות עם זה... |
|
|
| MoSH_MaN |
I HEART OUTLOOK
אבל בזמן האחרון כל הזמן וירוסים אני מקבל בעעעעעעעע
טוב אני מוחק אותם דרך האיי סי קיו לפני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
I HEART OUTLOOK
|
אתה מה!? |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה מה!? |
חחחחחחחחחחחחחח
?מה הבעיה שלך
ליבו אל אאוטלוק
חחחחחחחחחח
:crazy: :haha: :crazy: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
חחחחחחחחחחחחחח
?מה הבעיה שלך
ליבו אל אאוטלוק
חחחחחחחחחח
:crazy: :haha: :crazy: :haha: |
לא הבנתי מה הוא רצה להגיד!!!! |
|
|
| DjChook |
| שהוא מת על התוכנה הזאתי |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא הבנתי מה הוא רצה להגיד!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אני לא!!
חחח
:crazy: :haha: :crazy: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
שהוא מת על התוכנה הזאתי |
חחחחחחח אז למה לב?
אני לב אאוטלוק!?
שו דה פאק!?!??!ד |
|
|
|
|