return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ni som inte var med ikväll...
View this Thread in Original format
Gaby
...på MB missade verkligen något!!!
Vizay
amen hallå (dr. alban nån? :p) nu får du utveckla dig lite....man blir ju nyfiken :)
Gaby
BÄST BÄST BÄST BÄST!!! Behöver jag säga mera???

Fan att MB läggs ner!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
AC.
Fast de lägger ju inte riktigt ner.. bara byter concept lite..
Gaby
quote:
Originally posted by AC.
Fast de lägger ju inte riktigt ner.. bara byter concept lite..


Att köra stora events lite då o då är ju inte samma sak som att gå till MB varje måndag??? Men jag vet att grabbarna kommer tillbaka... MB som månadsklubb funkar aldrig...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement