|
מצטער על הפירסום אבל..
|
View this Thread in Original format
| djGoosh |
אנחנו מחפשים אנשים שמתגייסים לקורס טיס ב8.1 :)
למי שיש פרטים על אנשים כאלה שיפנו אליי באייסיקיו
34606054
או בטלפונים הרשומים בהזמנה
המתגייסים יכנסו בחינם ואילו האחרים יכנסו ב30 שקל.. שתייה במחיר מוזל!
 |
|
|
| itamarsan |
| אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו???? |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו???? |
נו זה מה שאני מנסה להגיד לך :)
תפנה אליי באייסיקיו או למספרים שם
ושחבר שלך ירשם בצוות ואז הוא יוכל להיכנס חינם |
|
|
| elad11 |
בעעעעע
גם ידידה שלי מתגייסת......
אני אגיד לה |
|
|
| djGoosh |
תגידו לי את השמות שלהם כי יכול להיות שהם כבר יודעים על זה..
כל המתגייסים מקבלים הזמנות אישיות עם השמות
כלומר שמעל הכנפי טיס רשום נגיד
"יוסי משה מתגייס"
השקעה מטורפת עושים במסיבה הזאת.. |
|
|
| djGoosh |
| תוסיף אותי באייסיקיו |
|
|
| DjChook |
אודי, אתה צריך אותי ?
:wtf: |
|
|
| djGoosh |
חחח חן :)
אולי תבוא :)
כל פעם שאני אצטרך להתשין תשמור לי על העמדה
:)
ענק! |
|
|
| DjChook |
חחח אשכרא אודי
אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל :)
הדיג'יי המזמר:
אוווו הוווו אוווו הווו
הדיג'יי האמיתי הומוווו
:)
דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך :)
(לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אשכרא אודי
אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל :)
הדיג'יי המזמר:
אוווו הוווו אוווו הווו
הדיג'יי האמיתי הומוווו
:)
דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך :)
(לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך) |
חחח אוהב אותך אחי!! מה ככה מתי רואים אותך
!?
#$ |
|
|
|
|