|
יום הולדת לאחותי
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אז ככה ההורים שלי רוצים שאני יארגן לאחותי יום הולדת אבל אין לי מוסג מה לשים לילדים בכיתה ה :(
אולי משהו פה יכול לעזור לי או לתת לי קצת שירים לילדים קטנים אני מאוד אשמח תודה |
|
|
| Hell_Copter |
ואני כבר חשבתי הוא אומר שיש יום הולדת לאחותו ולהגיד לה מזל טוב
כבר בניתי על לשאול אם היא כוסית...
אבל אני לא עד כדי כך פדופיל אז נרד מזה :D |
|
|
| DjChook |
אני צפיתי לסתם ספאמ אכזרי
אחי, דיברנו על זה כמה טרדים אחורה בקשר לאיזה מסיבה לכיתות ו
זה אותו חרא |
|
|
| MoSH_MaN |
טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
מזל טוב...........
:rolleyes: :conf: |
|
|
| NyKoN |
ארמ
דבר ראשון מזל"ט
דבר שני
תשים להם דרוד ולאסגו וחרא כזה..
אל תנסה לשים דברים חדשים שנשמעים ממש טוב כי הם בטח לא מכירים וזה סתם |
|
|
| djGoosh |
חחחח דרוד ולאסגו.. אולי זה ילך אבל זה נשמע כאילו כל הערב אתה חושב שהוא ישים האוס :)
אין מצב
תזכור
תשיג שירים של נטלייה אוריירו , המורדים , קטנטנות..
תנגן להם את כל הקלאב מד למיניהם
latinos , bomba , hey baby , follow the leader ,freed from desire
אולי ילך גם האוס ישן כמו
are u ready , eyal barkan
וכאלה
שירים של בריטני ספירס , קיילי מינוג , ג'ניפר לופז וכל הזבל ב
MTV
אבל לא הזבל הממש חדש
נגיד
קיילי מינוג - in your eyes
אל תשים הרבה ראפ בכלללללללללללללללללללללללל
בלי שנות השמונים
רק להיטים
ורק שוק של
MTV
אה ויש איזה שיר ששמעתי שהולך אצל ילדים
Cheeky Girls - The Cheeky Song
משהו כזה :)
אהה ותשים קוקו הם משתגעים מזה |
|
|
| TranceGiant |
:whip: Who cvares about your sister, its MY Birthday today:mad: :whip:
:thepirate |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
:whip: Who cvares about your sister, its MY Birthday today:mad: :whip:
:thepirate |
lol
congrats
חחח קוקו שולט! גם אני הייתי משתגע מקוקו! |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
:whip: Who cvares about your sister, its MY Birthday today:mad: :whip:
:thepirate |
מזל טוב
בן כמה? :) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by djGoosh
חחחח דרוד ולאסגו.. אולי זה ילך אבל זה נשמע כאילו כל הערב אתה חושב שהוא ישים האוס :)
אין מצב
תזכור
תשיג שירים של נטלייה אוריירו , המורדים , קטנטנות..
תנגן להם את כל הקלאב מד למיניהם
latinos , bomba , hey baby , follow the leader ,freed from desire
אולי ילך גם האוס ישן כמו
are u ready , eyal barkan
וכאלה
שירים של בריטני ספירס , קיילי מינוג , ג'ניפר לופז וכל הזבל ב
MTV
אבל לא הזבל הממש חדש
נגיד
קיילי מינוג - in your eyes
אל תשים הרבה ראפ בכלללללללללללללללללללללללל
בלי שנות השמונים
רק להיטים
ורק שוק של
MTV
אה ויש איזה שיר ששמעתי שהולך אצל ילדים
Cheeky Girls - The Cheeky Song
משהו כזה :)
אהה ותשים קוקו הם משתגעים מזה |
What he said ^^^
ומזל טוב גם לטראנס ג'יאנט!!!!!!! |
|
|
| Sniper |
מזל טוב לאחותך וגם לטראנס ג'ינט
:P |
|
|
|
|