|
Merry Christmas
|
View this Thread in Original format
| Blik |

Merry Christmas and a Happy NewYear |
|
|
| DJ_Siesta |
prettige kerstdagen en een geil nieuw jaar!!
|
|
|
| eieregooie |
Ehmmm... ja... Hohoho enzo... :)
Ik heb trouwens wel 1 kerstkaart gehad dit jaar :D Da's nog triester dan helemaal niks :D Owja, en 2 e-cards :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik

Merry Christmas and a Happy NewYear |
Van hetzelfde :D |
|
|
| dEEkAy |
| merry xmas van de duitse kutmoff ook wel known as dEEkAy :p |
|
|
| Jappio |
Iedereen hier fijne kerstdagen en alvast een heel goed 2003!
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| Partyhardy! |
Yo partypeople! :) hele fijne kerstdagen en een super nieuwjaar! :cool: knal der op los!
ik ga nu aan mijn kerstontbijt beginnen :D |
|
|
| Rinus |
pfff kerststress achter de rug zodat ik eindelijk aan mijn kerst kan beginnen.
Fijne kerstdagen en een pretig nieuwjaar.
Effe me kerststolletje opeten.
Laterss |
|
|
| DJ_Massive |
yoyoyooyo
fijne kerst dagen mensen en moderators ;) |
|
|
| Ding Chavez |
FIJNE KERST ALLEMAAL!!!!
dat van dat nieuwe jaar komt nog wel :p
GreetZ, DC |
|
|
| raoel |
nou, dan ik ook maar:
erg vrolijke kerst toegewenst, da je je eigen nog dikker vreet dan je al bent en een geweldig nieuwjaar!!!!
En mensen, niet te zat heh :D |
|
|
| total woot |
hier in noorwegen is kerst vooral kerstavond (gister dus al cadeautjes en veel drank :p )
Iedereen een hele goede kerst en een SUPERPHAT NIEUW FEESTJAAR
Grtzz
WooT |
|
|
|
|