|
Ny Stor Fest På G!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjenare!
Jag och steve satt och snackade lite över icq när jag
helt plötsligt hittade en sida på nätet OM EN STOOOR FEST PÅ
GÅNG I TYSKLAND!
Konstigt att man inte har hört talas om den tidigare?!
Vilka ska ditt?
Nedan följer info om festen
...................................
Crocus Bloom Festival in Husum
Info: Husum's amazing Crocus Bloom Festival is a chance to greet the first harbingers of spring. For several days, over four million wild crocuses transform the castle park into a sea of purple.
Contact:
Tourismus u. Stadtmarketing Husum GmbH
Tel.: +49 (0)4841 / 898720
http://www.husum.de
Wow, ser schysst ut eller hur!? |
|
|
| sipowitz |
GGRRRR
22 stycken som läst min post
Är det ingen som förstår sig på lite udda humor nuförtiden
=) |
|
|
| mindshooter |
Jag tycker iaf att det låter lite coolt med en massa blommor. Tänk er ett fett rave mitt i en djungel av blommor med massa dofter och färger :disbelief
:) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag tycker iaf att det låter lite coolt med en massa blommor. Tänk er ett fett rave mitt i en djungel av blommor med massa dofter och färger :disbelief
:) |
Och värsta pollenallergin som orsakar att man kommer i
totall nirwana =)
/martin |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Och värsta pollenallergin som orsakar att man kommer i
totall nirwana =)
/martin | Yes... glöm piller... glöm svamp... de e tulpaner som gäller nu.... hänger du med vitryssen ? :haha: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Yes... glöm piller... glöm svamp... de e tulpaner som gäller nu.... hänger du med vitryssen ? :haha: |
Är det kontroversiellt nog för ryssen? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Yes... glöm piller... glöm svamp... de e tulpaner som gäller nu.... hänger du med vitryssen ? :haha: |
hehehe, moget :)
jasså, sipo och stävä sitter och disukterar blommor över icq... där ser man |
|
|
|
|