|
Welke TA's zijn eigenlijk ook echt DJ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dwingo |
Hij was in de chatbox onder de naam 'Talla' geloof ik.
Deze gast wist nogal veel over Talla te vertellen, dus ik geloof wel dat hij het inderdaad zelf was. |
|
|
| raoel |
Wat zijn nu de beste DJ proggies voor op de PC.
Ikzelf gebruik tot nu toe VTT (Virtual TurnTabel) maar na de tip van Glaniskanis ga ik ook een mixmeister uitproberen Hebben jullie nog andere GOEDE proggies dan
VTT
Mixmeister
Yo let us know |
|
|
| raoel |
Nee mixmeister kan wat mij betreft bij lange na niet tippen aan VTT.
Kan aan mij liggen omdat ik het proggie nog neit goed genoeg ken maar volgens mij kun je er niet zo goed met mixen als met VTT |
|
|
| Glaniskanis |
Bekijk het proggie dan nog maar eens goed
Je kunt zelf kiezen of je het proggie wil laten beat mixen ofdat je het zelf wilt doen.
Dan kun je een goed punt uitzoeken met de schuifbalk waar je het nieuwe nummer erin wil mixen.
Je kunt de bass/volume/treble aanpassen met een balkje per nummer (dus ook op bepaalde punten harder/zachter)
Ik zou het nog maar eens goed bekijken :)
Dan bekijk ik VTT nog ff want vorige keer lukte het me niet (geen serial gedownload :))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
| Hé, waar kan ik die VTT downloaden dan?? Ik ken m nergens vinden op t net!!!!:D |
|
|
| raoel |
op het moment werkt da nie meer.
De site is wordt op het moment vernieuwd en is daarom niet online.
Ik heb daarom net ff een freedrive ruimte (20 mb) aangevragen.
Hier kan gewoon iedereen die wil op inloggen
login naam:
tranceaddicts
password:
tranceaddict
daar kun je het zo downloaden
Hier kunnen we ook nog wa vette nummers opzetten of zo zodat iedereen die kan downloaden. |
|
|
| raoel |
je gaat dus naar
www.freedrive.com
en logt daar in onder de in de vorige post geposte namen
Het bestand heet
VTT180 |
|
|
| moogwai |
Ik ben (helaas) geen Dj..
Vind ik nog veel te duur... 2 platenspeler's en een mengpaneel dat gaat nog net... maar al die platen van 20,- per stuk :confused:
En een Dj moet toch enkele plaatjes hebben :) |
|
|
| Cold |
Ik draai wel es met het mp3 mix proggie Traktor...best wel professioneel prog...alleen echt mixen blijft leuker! :D
Als je Traktor wil hebben moet je ff ICQ berichtje sturen.
#1702293 ;)
mzzl |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik ben (helaas) geen Dj..
Vind ik nog veel te duur... 2 platenspeler's en een mengpaneel dat gaat nog net... maar al die platen van 20,- per stuk :confused:
En een Dj moet toch enkele plaatjes hebben :) |
Nou als je je die 2 platenspelers en een mengpaneel al kunt permiteren dan heb je het meeste al in handen!! Al begin je maar met een paar plaatjes dat maakt niks uit!!! Die paar platen van 20 piek per stuk staan in geen enkele verhouding met het geld wat je voor 2 draaitafels + mengpaneel moet neerleggen!! Over de platen zou ik me geen zorgen maken die komen vanzelf wel.... als je gewoon eerst leerst beatmatchen dan kan je altijd later nog veel platen gaan kopen, in het begin heb je er toch niet veel nodig!
LATERZ |
|
|
| Nastra Azzurro |
| Ik ben ook DJ. Ik doe het al ietsje meer dan een jaar serieus....Ik heb al op een school feest gedraaid en een examenstunt....Er komen ook een paar andere gigs aan voor in mei...hoop dat het wat is.....Mensen gaan me nu ook opeens huren enzo voor hun eindexamen feestjes (superChill) Maar ik steek ook veeeel tijd in het draaien en de equipment en het draaien...Ik heb nu heeeel weinig geld..Maar ik ga er ook egt voor....die platen zijn in duur hier ja, maar ik koop alleen platen die ik egt wil dan ook....EEN TIP: bestellen uit Duitsland en Engeland over het internet is veeeel goedkoper. Dat heb ik al 3 keer gedaan. 16 platen voor 150 piekis.. binnen 3 dagen voor je deur.....Tweede handse platen...PERFECTE conditie...geen krasje ofzo....het zijn dan niet de nieuwste platen maar een maandje of twee oud soms minder maar wel vet |
|
|
| basvh |
Ik ben in december een vestax pmc15 mengpaneel en limit dubbele cd-speler gekocht. (Als het goed is komen van de zomer in iedergeval 1 draaitafel misschien 2 ligt eraan hoeveel ik zuip in blankenberg, ik zit te denken aan de gemini pt 2400 of de pt 2410. technicus 1200 sl is iets te duur voor mij) Ik draai eigenlijk alleen mijn kamer, vorige maand moest ik draaien in een cafe voor een feest van een maat van mij samen met nog iemand, samen vormen wij het ammerzoden dj team. stelt nog niet veel voor, maar onthoud de naam zou ik zeggen want je weet nooit.
mijn 'artiesten' is dj basz |
|
|
|
|