|
מזל טוב לאדי! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!
הרבה זמן לא ראינו אותך פה... אבל טוב שחזרת לפורום :)
יענו לפורום הספציפי הזה... תמשיך להגיב:D |
|
|
| oDrori |
Masal Tof ya shmock :)
חבל שלא רואים את השם שלך למעלה... ככה היה גם לי רררררר
כל מקרה עשה חיים עם בקבוק אלכוהול ביד, תמיד טוב! |
|
|
| Izzy |
HAPPY BIRTHDAY!!!
to a long and prosperous future, may you have luck, fortune, and lots of babes ;)
tell us what you did to party it up and what presents you got |
|
|
| luckystrike |
אחי מזל טוב !!!
יא אללה 19 פששש :)
קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !
סתם רועי אוהב אותך !
קיצר אחי מזל טוב ! ומקווה לראות אותך ואת איזי פה יותר !
וגם בארץ !
:) |
|
|
| TranceGiant |
| Hm i was already sure to come to Israel this week but..I dont know, i talked a lot with my parents and they are simply afraid, they worry so much that I dont know if I can have them suffer. We dedcided that we better wait and see what and if something happens with iraq and all that . In february/march Ill come for sure though. Count on my words :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !
סתם רועי אוהב אותך !
:) |
יווו איזה מבוזבז אתה נשבע לך!!!!
יום שני הייתי שם עם חברים שלי...
בהתחלה הוא פוצץ אותנו בבשר בלאפות... כמעט פי 2 ממה שבדרך כלל שמים... וגם הביא לנו צלחת עם צ'יפס ופלאפלים .... משתלם קשרים :)
קנינו בקיוסק קולה גדולה ונכנסנו עם זה...
אז ההוא שאני מכיר בא ישב איתנו על כוס קולה כזה ואז עושה לנו כזה רוצים עוד צ'יפס?
הלך הביא עוד פול צ'יפס...
היה מפוצץ כל כך!!!!
מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!! |
בכייף אחי
אתה עובד שם ?!?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכייף אחי
אתה עובד שם ?!?? |
היום כן
שומר בכניסה
אני יעשה לך
פותחת תיק בבקשה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היום כן
שומר בכניסה
אני יעשה לך
פותחת תיק בבקשה |
זייין אחי איזה קטע
חחחחחחח
קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב
אתה שם עד מתי ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זייין אחי איזה קטע
חחחחחחח
קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב
אתה שם עד מתי ? |
תבוא תבוא תן לי ביקור :)
אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תבוא תבוא תן לי ביקור :)
אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה |
אני יקפוץ!
עושה כסף יא מאניק
:( |
|
|
|
|