return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב לאדי! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
מזלטוב גבררררר
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!
הרבה זמן לא ראינו אותך פה... אבל טוב שחזרת לפורום :)
יענו לפורום הספציפי הזה... תמשיך להגיב:D
oDrori
Masal Tof ya shmock :)
חבל שלא רואים את השם שלך למעלה... ככה היה גם לי רררררר


כל מקרה עשה חיים עם בקבוק אלכוהול ביד, תמיד טוב!
Izzy
HAPPY BIRTHDAY!!!

to a long and prosperous future, may you have luck, fortune, and lots of babes ;)

tell us what you did to party it up and what presents you got
luckystrike
אחי מזל טוב !!!
יא אללה 19 פששש :)

קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !

סתם רועי אוהב אותך !

קיצר אחי מזל טוב ! ומקווה לראות אותך ואת איזי פה יותר !

וגם בארץ !

:)
TranceGiant
Hm i was already sure to come to Israel this week but..I dont know, i talked a lot with my parents and they are simply afraid, they worry so much that I dont know if I can have them suffer. We dedcided that we better wait and see what and if something happens with iraq and all that . In february/march Ill come for sure though. Count on my words :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !

סתם רועי אוהב אותך !

:)



יווו איזה מבוזבז אתה נשבע לך!!!!
יום שני הייתי שם עם חברים שלי...
בהתחלה הוא פוצץ אותנו בבשר בלאפות... כמעט פי 2 ממה שבדרך כלל שמים... וגם הביא לנו צלחת עם צ'יפס ופלאפלים .... משתלם קשרים :)
קנינו בקיוסק קולה גדולה ונכנסנו עם זה...
אז ההוא שאני מכיר בא ישב איתנו על כוס קולה כזה ואז עושה לנו כזה רוצים עוד צ'יפס?
הלך הביא עוד פול צ'יפס...
היה מפוצץ כל כך!!!!

מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!!


בכייף אחי
אתה עובד שם ?!??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בכייף אחי
אתה עובד שם ?!??


היום כן
שומר בכניסה
אני יעשה לך
פותחת תיק בבקשה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היום כן
שומר בכניסה
אני יעשה לך
פותחת תיק בבקשה


זייין אחי איזה קטע
חחחחחחח

קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב
אתה שם עד מתי ?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
זייין אחי איזה קטע
חחחחחחח

קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב
אתה שם עד מתי ?


תבוא תבוא תן לי ביקור :)
אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבוא תבוא תן לי ביקור :)
אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה


אני יקפוץ!
עושה כסף יא מאניק
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement