return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
669
View this Thread in Original format
yahel222
בונא אחד אמר לי שהוא יכול לסדר לי להיות חובש מוטס ב669
מה אתם אומרים

למי שלא יודע 669 יחידת חילוץ והצלה של חיל אוויר
אחת המובחרות בצהל
וחובש מוטס זה אחד התפקידים
NyKoN
אני לא מבין למה אתה שואל בכלל....
אתה חושב שמישהו יגיד לך לא ללכת?

לך!!
NaOren
ראסמי אחי.....

לך על זה....!

ומזל טוב
Hell_Copter
פשששש כל הכבוד לך אחי
אני ממליץ לך ללכת על זה...
יכול להיות לך שירות בנזונה... למה בתור יחידה מובחרת הם גם מקומבנים לא מעט
אם אתה רוצה שאני ישאל חבר שלי על פרטים אני יכול... הוא התגייס לא מזמן לשם
DjChook
בדיוק דיברנו על 669 לפני כמה זמן בגדנע

אמרו אנשים שזה היחידה שהכי מצ'פרת בעולם שיש

והם יוצאים לכל כך הרבה השלמות

אני לא זוכר איך קוראים לזה בדיוק אבל יעני כל הג'אדגטס וחרטות וזה בןןןןןןןןן זונה של שירות

אני לא יודע בדיוק מה זה אומר חובש שם אבל להיות קשור ליחידה בטוח טוב
Sniper
Go4it
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
בונא אחד אמר לי שהוא יכול לסדר לי להיות חובש מוטס ב669
מה אתם אומרים

למי שלא יודע 669 יחידת חילוץ והצלה של חיל אוויר
אחת המובחרות בצהל
וחובש מוטס זה אחד התפקידים



אחי לא משנה מי אמר לך את זה , זה לא נכון
דבר ראשון אתה שייך לירוקים ואתה צריך קומבינות של החיים
רק כדי לעבור לחייל אוויר שזה קשה אחושרמוטה

ורק אחר כך אולי ישימו אותך שם בבסיס שלהם
ואז תעבור מיון שלהם למרפאה ורק משם אולי
תצליח להגיע למה שאמרת
קיצר בלי לבעס אותך אני מכיר את המצב הזה וזה לא יקרה ...

אני מכיר את התפקיד
יש יתרונות ויש חסרונות ואני יגיד לך למה

למי שלא יודע כולם הרי קרביים ביחידה וכולם חובשים כחלק מההכשרה שלהם ואז אתה תגיע גם
בתור חובש מבחוץ (ועוד ג'ובניק - עשית טירונות 02) אתה מגיע לשם וגם אם אתה יוצא לטיסה אתה לא עושה כלום ובדרך כלל הם מעלים את
הפצוע למטוס וממשיכים בטיפול ואתה רק עוזר בלהביא להם דברים

עוד דבר זה שהיחס אלייך יהיה מגעיל - הם בכל זאת עברו מסלול קשה ואתה ככה הגעת ג'ובניק משום מקום כאילו עוזר
בקושי טירונות עשית והם לא אוהבים כאלה שטויות - יענו משחקים
אותה ... ככה זה , ויש בזה משהוא ... יענו עניין של כבוד של קרביים

עכשיו בכל זאת נגיד ואיכשהוא יש לך סיכוי להגיע לשם
בקומבינות מטורפות שלא יקרו , אז זה בטוח עדיף מלהיות חובש מרפאה
מעפן !!!
אתה חייב או להישאר להדרכה או לצאת להיות חובש מוצנח או מוטס ...

בטוח שזה עיף !
תעשה הכל כדי שלא תהיה במרפאה אחי - לדעתי זה אשכרה חרבונה
...

קיצר איך הקורס עד עכשיו ?
מתי נגמר ?

ויש יתרונות לתפקיד - אתה מקבל תנאים ממש טובים שם
ואין לך את הסיכה שלהם אבל יש לך תנאים של סיום מסלול
לא צריך גומיות במכנסיים וכל מיני שטויות ...
אבל אתה תטחן שבתות כמו ניגר אחי ...
yahel222
שמע מורן מי שהציע לי את זה אבא שלו המב"ס של ירפ"א
שהם אחראים על כל השיבוצים שקשורים לרפואה בחיל האוויר (מן הסתם ירפא = יחידה רפואית אוירית)
עכשיו בלי קשר החלטתי שזה לא מתאים ליי כי אני ישבר שם
אבל זה שטויות מה שרשמת יש מלא תפקידים שהם סבבה
למשל בא קצין משלדג לקורס ואמר שיש הקצאה אחת להגיע לשם מהקורס שלי למי שח"א
זתומרת שאחד בקורס שלי שהוא אויר אז יהיה שם חופ"ל
זה 02 למרות שיורדים מלא לשטח אבל לא מתאמנים...

קיצר חפיף אני כבר יסתדר
אז הקורס נגמר שבוע הבא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יום רביעי 8.1.03 הטקס בשעה 15:00
מורן אם תראה את ההודעה ויש לך איך תגיע זה כמובן בבהד 10
וזהו
אתמול סיימנו את כל המבחנים
ואנחנו באס"ק מטורף
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
שמע מורן מי שהציע לי את זה אבא שלו המב"ס של ירפ"א
שהם אחראים על כל השיבוצים שקשורים לרפואה בחיל האוויר (מן הסתם ירפא = יחידה רפואית אוירית)
עכשיו בלי קשר החלטתי שזה לא מתאים ליי כי אני ישבר שם
אבל זה שטויות מה שרשמת יש מלא תפקידים שהם סבבה
למשל בא קצין משלדג לקורס ואמר שיש הקצאה אחת להגיע לשם מהקורס שלי למי שח"א
זתומרת שאחד בקורס שלי שהוא אויר אז יהיה שם חופ"ל
זה 02 למרות שיורדים מלא לשטח אבל לא מתאמנים...

קיצר חפיף אני כבר יסתדר
אז הקורס נגמר שבוע הבא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יום רביעי 8.1.03 הטקס בשעה 15:00
מורן אם תראה את ההודעה ויש לך איך תגיע זה כמובן בבהד 10
וזהו
אתמול סיימנו את כל המבחנים
ואנחנו באס"ק מטורף



אחי אתה הולך להנות כל כך
בשבירת דיסטנס חבל לך על הזמן !!!
וחופ"ל בשלדג - זה כמו חופ"ל בכל מקום אחר
רק שאתה מטפל בחיילים שמתייחסים אלייך כמו זבל ...
אחי הניסיון מלמד ...

מזל טוב על הסיום !!!
ספר לי איך הייתה השבירת דיסטנס שאתה מסיים
;)
MasterP
דותן אתה מכיר
את עומר וייסגולד הוא גם בקורס חובשים יכול להיות איתך

yahel222
quote:
Originally posted by MasterP
דותן אתה מכיר
את עומר וייסגולד הוא גם בקורס חובשים יכול להיות איתך


לא אחי יש איזה 8 קורסים כרגע...
הוא כנראה באחר

ומורן יש מצב תגיע לטקס?

בכל זאת אתי ובן
אההה ושאלה חשבוה היה איתך בהכנה גם מפקד שקוראים לו ראודור
עם אזני פיל כאלה
למה אם כן אז יש לנו 3 מפקדים צעריירים
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
לא אחי יש איזה 8 קורסים כרגע...
הוא כנראה באחר

ומורן יש מצב תגיע לטקס?

בכל זאת אתי ובן
אההה ושאלה חשבוה היה איתך בהכנה גם מפקד שקוראים לו ראודור
עם אזני פיל כאלה
למה אם כן אז יש לנו 3 מפקדים צעריירים

כן ראודור חמוד לאללה !

נכון הוא מכוער חבלז ???

הוא נראה כמו החמור מהסרט "שרק" ... איזה מעפן

אבל הוא אחלה גבר ! אלק תקעו לכם 3 צעירים !

יש לי חבר בקורס חובשים שחתך ביום שבת והלך איתנו לחממה
והמפקדת שלו הייתה שם ! אחי הוא עולה משפט שבוע
הבא אבל סידרתי לו שלא ייתנו לו כלא - אלא כנראה אחוש ריתוק !

איזה מסכן יא אללה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement