|
What a FUCKING LINE UP!!!!!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
עודד אתה חתיכת דפוק
חולה עליך |
|
|
| luckystrike |
חחחחחחחחחחחח
עודד יא קרוע ...
קיצר עודד מתי אני ורועי מעבירים אצלך חינגה במושב שוב ?
היה פצצות פעם קודמת !
ותכין עוד מקומות כאלה להראות לנו להביא כוסיות !
:)
ראסמי - נראה לי מחר יום טוב לא ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחח
עודד יא קרוע ...
קיצר עודד מתי אני ורועי מעבירים אצלך חינגה במושב שוב ?
היה פצצות פעם קודמת !
ותכין עוד מקומות כאלה להראות לנו להביא כוסיות !
:)
ראסמי - נראה לי מחר יום טוב לא ? |
זה קיבוץ אחי!!!
תלוי מה יש מחר...
אני נפגש עם ידידה שלי בערב בטח יחזור רק באיזה 10 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה קיבוץ אחי!!!
תלוי מה יש מחר...
אני נפגש עם ידידה שלי בערב בטח יחזור רק באיזה 10 |
חחחחחחחחחחח
צודק סורי
שכחתי - קיבוץ !
אני מקווה שאני יחזור בכלל מחר
תלוי אם יהיה לי כוח לתפוס טרמפים מהדרום
...
בכל מקרה מקסימום מחרתיים
:) |
|
|
| oDrori |
בואו הנה באמת מחרתיים, ביום שלישי בלילה, ככה גם אני לא כאן אז פעמיים כי טוב
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
בואו הנה באמת מחרתיים, ביום שלישי בלילה, ככה גם אני לא כאן אז פעמיים כי טוב
:) |
שמורן יסע לבד לשם
או שיקח את הדייט שלו אם יש לו... אם אתה יודע למה אני מתכוון
אבל שיזהר מגרגמל שם!!!
או מהזקן ליד הסלע!!
עודד אני רואה אותך בתל יצחק? |
|
|
| Sniper |
| חח רועי אחי עודד בא לחממה:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח רועי אחי עודד בא לחממה:P |
חחחח אני מבטיח לו שתיה חופשית כל הערב :toothless |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחח אני מבטיח לו שתיה חופשית כל הערב :toothless |
מממ גם ככה בתל יצחק זה שתיה חופשית
וגם בחממה:] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ גם ככה בתל יצחק זה שתיה חופשית
וגם בחממה:] |
שששששששששש אל תגלה לו!!
אולי הוא שכח!!
:mad: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שששששששששש אל תגלה לו!!
אולי הוא שכח!!
:mad: |
ליקר צהוב שטעמו דומה ברמה מחשידה לשטן אנושי מובטח לך אם תבוא גם לחממה :)
אלעד עה טובה תשאל את החבר המארגן שלך אם יש הנחה למי שבא עם עניבה של צופים |
|
|
|
|