|
Als je Massive,Shockers of Mysteryland wilt openemen vanTMF!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Uitzendingen van The DJ's:
za 12 mei: Massive (opname 29 april)
za 19 mei: Shockers (opname 5 mei)
za 26 mei: Lexion (opname 19 mei)
za 02 juni: Shockers II
za 16 juni: «O» Arnhem (opnames 2 juni)
za 30 juni: Mysteryland Outdoor Six Flags Holland
(opname 16 juni)
De herhalingen zijn elke vrijdag tussen 23.00 en 00.00 uur
GREETZ!! |
|
|
| Opti |
Zit de <> in Arnhem???
Die zit toch echt in Den Haag hoor!:D |
|
|
| cenobite |
| wtf is dat voor gedoe met club Eau & O??? |
|
|
| Ding Chavez |
2 Juni gaat waarschijnlijk de <> in Arnhem open. Er hangen al aanplakbiljetten van <> arnhem hier in Nijmegen er staat alleen nog niet bij wanneer ie open gaat. Aangezien zaterdag de Opera dichtgaat neem ik aan dat de <> ipv de Opera komt.
En Club Eau is hetzelfde als club <>. |
|
|
| Sumaya |
| Aaaaahhhhh ik ben nu Scott bond @ Massive aan het luisteren (live set) en die gast blijft goed.....daar ook al!! |
|
|
| Dj Lex |
thnx Bellie voor de info ik vergeet het altijd te kijken.
laters |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
2 Juni gaat waarschijnlijk de <> in Arnhem open. Er hangen al aanplakbiljetten van <> arnhem hier in Nijmegen er staat alleen nog niet bij wanneer ie open gaat. Aangezien zaterdag de Opera dichtgaat neem ik aan dat de <> ipv de Opera komt.
En Club Eau is hetzelfde als club <>. |
yep hij gaat open op 1 juni...
2 juni komen TOM harding en ARMIN VAN BUUREN spinnen dus dat word wel lachen...
maar meer info kijk www.eau.nl |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Zit de <> in Arnhem???
Die zit toch echt in Den Haag hoor!:D |
A SECOND «O» DANCE THEATRE !!!!!!!!
With the utmost pride we're announcing the birth of a SECOND «O» DANCE THEATRE !!!! This will be located in Arnhem at the Luthersestraat 9 !
We'll be opening the second «O» on Fridaynight June 1st, as the start of the 2 YEAR ANNIVERSARY WEEKEND! We'll have the 'sneak preview' of the club on Fridaynight, with all sorts of celebrities and deejays (like Mark van Dale, Marcello and José), but we're starting to kick some ass on Saturday 2nd of June when we have ARMIN VAN BUUREN and TOM HARDING performing. More information about parties in our new «O» club will be announced soon!
For you, as a guest of our The Hague venue we'll have special advantages, like your memberpass will be valid in Arnhem aswell and you can also pay with your drink-tokens in both venues!
We REALLY like you to come and visit the official opening on Friday June 1st. Therefore we have created an
GREETZ!! |
|
|
|
|