return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מסיבה גדולה
View this Thread in Original format
§chop¥
מישהו מהפורום הזה היה כבר במסיבה ענקים כמו ה
innercity
trance energy
mysteryland
sensation
thunderdome
ועוד...

מי שכן היה שיספר כי אני אישית מתתתתתת לטוס להולנד לפני גיוס לראות ככה את
Johan Gielen
Muaro Picotto
Cosmic Gate...



אז למי שיש חווית שיספר.:D :D
itamarsan
שמע אחיייי
אח שלי היה בפול אוקנפולד בניו יורק והוא אומר שזה דבר לא יאמן מה שהלך שם
יש לך שם ים של כוסיות הוא אמר לי ומוסיקה מצוינת וטראקים טובים הוא חבר שפןך הביתה אבל מאושררר
Hell_Copter
הייתי אמור להיות בטראנס אנרג'י האחרון אבל לא הסתדר
אני מקווה לפני הצבא לנסוע לשם או משהו
כבר אנחנו בונים על חול לפני הצבא... הולנד או משהו בסגנון
DjChook
ת'אמת להגיד לך זה לא משהו שמושך אותי ככ בגיל 18, לא יודע זה נראה לי בכל זאת גיל צעיר מדי בשביל להיות במקום כזה

זה מסיבות למבוגרים יעני 20 פלוס, וגם 30 פלוס, והמכורים האמיתיים

אני עם החברים אסע ליוון כמו שצריך, וזה הכל
oDrori
הל-פאקינג-וואי


נראה לי גם אני לפני הצבא הולנד... חייב מסיבת ענק כזאת
Sniper
אני לא חושב שאני ילך לפני הצבא
אחרי הצבא אני חושב שאני ילך לאיזה מסיבה טובה כזאתת
משו קטלני שאני יזכור רק פעם 1 בחיים
§chop¥
הבאסה זה שתאריך הגיוס שלי הוא ב-
27.7.03
ואני מסיים ללמוד ב-
1.7.03

מה שהכי נראה לי זה שיהיה את הסנסישן (בלאק&וויט) בפרק הזמן הזה.
ripcurl
שמע אחי,
אם היית ראוה את כמות הסרטים של מסיבות שיש לי
והייתה רואה איך אני מגיב לכל סרט כזה

(דמעות בלי הפסקה)

הייתה מבין כמה אני יקנא בך שתיסע

סע ותהנה

לדעתי הטוב ביותר זה סנסשיון
ההפקה הכי מושקעת ללא ספק


בכל מקרה אני השנה בסנסשיון!!
מתנת 18 מכל המשפחה!!!!!!
+
אם אני אתגייס אחרי אוגוסט שזה סביר מאד
אני אסע גם למיסטרי לנד!!!!!!!!

הלוואי שהכל יצא לפועל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
אני מתכנן (הלוואי)
לנסוע לאיביזה
§chop¥
תאמין לי גם לי יש 5~4 ג'יגה של סרטים של מסיבות ואני מתתתתתת ללכת לאחת כזו.

הלוואי יצא לי לטוס למיסטרילנד...
זה נראה לי הכי פצצה.
קבל מי תיקלט לפני שנה:
Jean
Roog
Johan Gielen
Marco V
Mauro Picotto
Kai Tracid
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Dana
Rank 1
Jam X & De Leon
Cosmic Gate
Ferry Corsten

ויש עוד הרבה דייג'יי מפורסמים שאני אישית לא אוהב כמו ארמין וג'נגלס ג'ילס ( איך שלא קוראים להם) שבטח ההפקות שלהם יהיו פצצה .

NyKoN
quote:
Originally posted by §chop¥
הבאסה זה שתאריך הגיוס שלי הוא ב-
27.7.03
ואני מסיים ללמוד ב-
1.7.03

מה שהכי נראה לי זה שיהיה את הסנסישן (בלאק&וויט) בפרק הזמן הזה.


יש לך סיכוי גדול מאוד להיות בסנסיישן בלק אנד וייט

הסנסיישן האחרון היה נראה לי ב9.7 וב23.7
ripcurl
quote:
Originally posted by §chop¥
תאמין לי גם לי יש 5~4 ג'יגה של סרטים של מסיבות ואני מתתתתתת ללכת לאחת כזו.

הלוואי יצא לי לטוס למיסטרילנד...
זה נראה לי הכי פצצה.
קבל מי תיקלט לפני שנה:
Jean
Roog
Johan Gielen
Marco V
Mauro Picotto
Kai Tracid
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Dana
Rank 1
Jam X & De Leon
Cosmic Gate
Ferry Corsten

ויש עוד הרבה דייג'יי מפורסמים שאני אישית לא אוהב כמו ארמין וג'נגלס ג'ילס ( איך שלא קוראים להם) שבטח ההפקות שלהם יהיו פצצה .


גם לי יש את הסרט הזה אחי;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement