|
! 10 Rounds !
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
א. כל, אל תבכו למה לא עשיתי חגיגה מאז ה-1000 פוסטים שלי ואפילו ביטלתי את המסיבה של ה-3000 פוסטים אחרי שחסכתי כשלא חגגתי את האלפיים...
כל מקרה,
עשיתי
3600
פוסטים אחים שלי!
עשר הקפות שלמות!!!!! |
|
|
| Sniper |
חחחחחחח
מצחיקול אחד:P
מזל טוב אח צ'לי |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח
מזלט אח שלייייי
:D |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !!!
אנחנו לא רחוקים אחד מהשני
:) |
|
|
| ripcurl |
מזל טוב אחי
אחחחחח,
ולחשוב שאם לא הייתי עושה הפסקה מהפורום איפה הייתי?
רק לחלום על איזה 8000
:D |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממ מה הקשר ל10 סיבובים?
לא משנה...
בשעה טובה אח שלי!!!
כל הכבוד על היוזמה :D |
|
|
| DjChook |
| נראה לי המחונן הזה התכוון לסיבוב של מעגל = 360 מעלות יעני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
נראה לי המחונן הזה התכוון לסיבוב של מעגל = 360 מעלות יעני |
תנו פעמיים חי לילד :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תנו פעמיים חי לילד :D |
חחח :) עשרים פעמיים חי גם שווה סיבוב :)
Thank you, thank you very much! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחח :) עשרים פעמיים חי גם שווה סיבוב :)
|
אתה לא מכיר את הביטוי חי שקלים??
לזה התכוונתי פה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה לא מכיר את הביטוי חי שקלים??
לזה התכוונתי פה |
ידוע אחי... חי שקלים מראש... זה מה שאני אומר למי שמציע לי ג'וב תיקלוט :)
20 X חי = ... |
|
|
|
|