|
Welk slim iemand weet???
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Welk nummer Tiesto draaide na The first rebirth. Hij nam ff die break en daarna gooide die er zo'n ONWIJS PHAT nummer in!! Wie weet het toevallig??
LET OP: Het nummer is niet uitgezonden en kom ook niet met Gatex aan want die was het niet!!!
THNX alvast!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Misschien wel handig als je erbij zet welke set je bedoelt...... |
|
|
| Optimus |
| innercity natuurlijk:clown: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Rapid Eye - Circa Forever (Iberia Mainroom Remix)
Umek - Gatex (DJ Tiesto Remix)
Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto ISOS Remix)
GTR - Mistral
Jurgen Vries - The Opera Song
Misschien 1 van die?
Ik was waus dus ik weet t ook nie meer :sadgreen: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik was waus dus ik weet t ook nie meer :sadgreen: |
je was toch clean op IC?:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
je was toch clean op IC?:D |
Net zo clean als anders ;) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Net zo clean als anders ;) |
ROFL :haha: |
|
|
| Remy D |
| tssss aan jullie heb ik ook geen moer! |
|
|
| DJ_Massive |
stel dan ook niet van die moeilijke vragen remy! :rolleyes:
;) |
|
|
| Bouma-Bros |
| Remy, het is waarschijnlijk de nieuwe DARIUSH die je bedoelt. Titel is niet bekend..... Het is niet "IRA". |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Remy, het is waarschijnlijk de nieuwe DARIUSH die je bedoelt. Titel is niet bekend..... Het is niet "IRA". |
Remy zegt:
Thnx en ik zal het in de gaten houden weet nu waar ik moet zoeken. :D |
|
|
|
|