return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
קיצר מחר יש כרגיל דיסקוטק בטיאלוי !

רק שמחר מתישע וחצי מסיבה סגורה לוי.אי.פי עם סלבריטיס !
ובר סושי וכל מיני שטויות כאלה !

קיצר משהוא מטורף !

ומשתיים עשרה וחצי פותחים את זה לקהל הרחב !

מירי בוהדנה ובר רפאלי הולכות להיות שם עם
עוד פווול דוגמניות וכאלה !!!יא אללללה !

קיצר - אחת שרצתה אותי פעם מארגנת חלק גדול מהארוע

יש לי כניסה ב-9:30 ב30 שקל !!!!!!
אאאאאאאההההההה
ושתייה חינם !

הקטע הוא שהיא יכולה לארגן גם לחברים שלי רק שיש לכולם צבא ביום ראשון
ולי רק יש יום חופש

מישהוא מעוניין פה לבוא מחר לטילאלוי ?
MoSH_MaN
בעעעעעעע
I wish

but girls comes frist
DjNumShum
בכיף
רק חבל שיצאתי למקוצרת :(
Hell_Copter
מתי אנחנו חוזרים? :)
DjChook
מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור

מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור

מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?


אני יכול...


אל תלמד כלום!!!

רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות
ותנסה לנסח כמה שיותר טוב
לא לחזור על דברים
להצמד לנושא
ולהבין את השאלה ולענות עליה

יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה
אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב
אחר כך מסביר את תופעת האלימות
אחר כך הגורמים לאלימות
דעתך
דרכים לפתרון
וכו
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יכול...


אל תלמד כלום!!!

רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות
ותנסה לנסח כמה שיותר טוב
לא לחזור על דברים
להצמד לנושא
ולהבין את השאלה ולענות עליה

יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה
אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב
אחר כך מסביר את תופעת האלימות
אחר כך הגורמים לאלימות
דעתך
דרכים לפתרון
וכו


ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום
DjChook
ממה שהקשבתי בשעור האחרון שהיא דיברה על המבחן (השעור הראשון שלא ישנתי בו בחיבור השנה)
אז היא דיברה משהו על ראשי פרקים וחטיבות וחרא

למישהו יש מושג מה זה ?
oDrori
כמה שהייתי שמח לבוא אחי... אבל אני יהיה כ----------ל כך
Tzaeeeeeer
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום


זה לא הפיסקה המזדיינת שאתם עושים בלשון
זה חיבור שלם

בסוף אתה מסכם את המסקנות שלך שנוגעות לשאלה
ויכול לסיים עם אותה דוגמה שבסיפור בפסקת הפתיחה שלך...
יענו אם כתבת שם על משה שחטף מכות וגרם להעצרם של האלה שהרביצו לו...
תגיד בסוף שמשה עשה טוב שסיפר ובלה בלה בלה
אתה מבין את העקרון

itamarsan
אחייי אני דווקא מתאים לי לבואא אני מתחיל מאוחרר ביום ראשוןןן
Sniper
הייתי בא בכיף
אבל יש לי עבודה
בלאט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement