return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אהלן מה המצב סוף שבוע נוסף בדרך
View this Thread in Original format
MasterP
היי חזרתי מהבסיס
היה שבוע מתיש לא עושים כושר בגרוש אבל מעייף כי אתמול טחנתי שמירות.
קלטנו נשקים עשינו מטווחים עניינים

קיצר אצלי הכל טוב נדבר כבר אני צריך לזוז
בייי
MoSH_MaN
ביי אח שלי :)

העיקר שחזרת בריא

בעעעעעעעעעע שמירות בעעעעעעע
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ביי אח שלי :)

העיקר שחזרת בריא

בעעעעעעעעעע שמירות בעעעעעעע


תודה אח שלו
ותתחדש על האווטר
וווואי אני צריך להוריד כ"כ הרבה מוזיקה אין לי כוח
מי צורב לי דיסק עם טראקים חדשים ושולח לי
Hell_Copter
וואלה אח שלי סבבה לך עם הנשקים והכל
באסה עם השמירות...אבל כולם עוברים\עברו\יעברו את זה...
Sniper
welcome back bro..:]
חברה יצא למישו לדבר עם
בלאק דרגון לאחרונה
?
luckystrike
שמור על עצמך אחי !
תחזיק מעמד שם - עוד מעט נגמר
כמה נשאר סה"כ שבועיים לא .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement