return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
New New New (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
נראה לך שמוש ביקש סינית ?


לא יודע מה איתך אבל זה נראה לי כמו יפנית...
ואני יכול לנסות לבקש מחבר שלי לתרגם אם אתה רוצה :D
Rising
טוב..
רועי - חתימה.
חן - אבטר.
אלעד - חתימה חדשה.
עודד - אם בא לך אל תתבייש לבקש.

Thats it..
I'm currently off for making those sigs, bye.
:cool:
MoSH_MaN
cough....cough

version 2 frist ... :rolleyes: :D
luckystrike
באמת יפה !!!

אני מזמין אבתר אם אפשר
:)
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
אני מזמין אבתר אם אפשר
:)

אני אתגעגע לדרקונים
Rising
הם יישארו..אם מורן מתכוון לאבטר ולא לסיגנט'ור

מורן? תאשר..
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
הם יישארו..אם מורן מתכוון לאבטר ולא לסיגנט'ור

מורן? תאשר..


YEP ! :)


רק אם יש לך זמן ....

משהוא חמוד - יענו נוף או משהוא כזה
אנערף :)

שלח לי פיאם אם יש לך רעיון למשהוא
djGoosh
גם אני לא אתנגד לאיזה
AVATAR AND SIGNATURE
:)
Sniper
חחחחחחח

אני יהיה המזכירה של אורן

"שלום הגעתם למעצב אורן מור"
לחתימה נא להקיש 1
לאווטר נא להקיש 2
לשניהם ביחד יש להקיש 0
וסתם לצ'טט בכיף תחפשו אותו באי סי קיו:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחח

אני יהיה המזכירה של אורן

"שלום הגעתם למעצב אורן מור"
לחתימה נא להקיש 1
לאווטר נא להקיש 2
לשניהם ביחד יש להקיש 0
וסתם לצ'טט בכיף תחפשו אותו באי סי קיו:P


ואם אני רוצה לדבר איתך חמודה??

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואם אני רוצה לדבר איתך חמודה??


אתה צריך להיתקשר למיספר שלי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אתה צריך להיתקשר למיספר שלי


שהוא?
בטח עכשיו תגיד 4
ואתה יכול לנסות גם ל 8
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement