|
New New New (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
נראה לך שמוש ביקש סינית ? |
לא יודע מה איתך אבל זה נראה לי כמו יפנית...
ואני יכול לנסות לבקש מחבר שלי לתרגם אם אתה רוצה :D |
|
|
| Rising |
טוב..
רועי - חתימה.
חן - אבטר.
אלעד - חתימה חדשה.
עודד - אם בא לך אל תתבייש לבקש.
Thats it..
I'm currently off for making those sigs, bye.
:cool: |
|
|
| MoSH_MaN |
cough....cough
version 2 frist ... :rolleyes: :D |
|
|
| luckystrike |
באמת יפה !!!
אני מזמין אבתר אם אפשר
:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מזמין אבתר אם אפשר
:) |
אני אתגעגע לדרקונים |
|
|
| Rising |
הם יישארו..אם מורן מתכוון לאבטר ולא לסיגנט'ור
מורן? תאשר.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
הם יישארו..אם מורן מתכוון לאבטר ולא לסיגנט'ור
מורן? תאשר.. |
YEP ! :)
רק אם יש לך זמן ....
משהוא חמוד - יענו נוף או משהוא כזה
אנערף :)
שלח לי פיאם אם יש לך רעיון למשהוא |
|
|
| djGoosh |
גם אני לא אתנגד לאיזה
AVATAR AND SIGNATURE
:) |
|
|
| Sniper |
חחחחחחח
אני יהיה המזכירה של אורן
"שלום הגעתם למעצב אורן מור"
לחתימה נא להקיש 1
לאווטר נא להקיש 2
לשניהם ביחד יש להקיש 0
וסתם לצ'טט בכיף תחפשו אותו באי סי קיו:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחח
אני יהיה המזכירה של אורן
"שלום הגעתם למעצב אורן מור"
לחתימה נא להקיש 1
לאווטר נא להקיש 2
לשניהם ביחד יש להקיש 0
וסתם לצ'טט בכיף תחפשו אותו באי סי קיו:P |
ואם אני רוצה לדבר איתך חמודה?? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואם אני רוצה לדבר איתך חמודה?? |
אתה צריך להיתקשר למיספר שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אתה צריך להיתקשר למיספר שלי |
שהוא?
בטח עכשיו תגיד 4
ואתה יכול לנסות גם ל 8 |
|
|
|
|