|
AJAX- FEYENOORD BIrthday party
|
View this Thread in Original format
| Akira |
NOu we hadden van het weekend dus een geweldig feestje van onze FEYENOORDER TWAN...maar we hebben zijn KAKKERLAKKEN HUIS eens omgedoopt tot een JODENPALEIS hehe...
Kijk maar eens naar de foto's hehe
KLIK HIER |
|
|
| Blik |
| hey, die Ajax-vlag heb ik ook :D |
|
|
| Joost008 |
| Whehehe Goeie Zaak :D |
|
|
| mr.marcello |
| Ajacieden....bah! |
|
|
| tijs08 |
voetbal.. bah
alsof ze niks belangrijkers te doen hebben dan achter een rond leren balletje te bobbelen |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
voetbal.. bah
alsof ze niks belangrijkers te doen hebben dan achter een rond leren balletje te bobbelen |
Ja amsterdammers die snappen er nie zo veel van tijs ;) |
|
|
| Akira |
| voetbal rulezzzz!!! |
|
|
|
|