|
Mauro Picotto - Dark Room (Promo)
|
View this Thread in Original format
| bloood |
Tjo!
Här kommer min första post på Sweden forumet =)
Någon som har hört nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan få tag på den? Mauro har alltid gjort bra låtar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
Är detta en melodisk låt? Eller hardtrance? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by bloood
Tjo!
Här kommer min första post på Sweden forumet =)
Någon som har hört nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan få tag på den? Mauro har alltid gjort bra låtar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
Är detta en melodisk låt? Eller hardtrance? | Vill först börja med att välkomna dig till vårat fina forum här på trancEaddict Sweden
Tyvärr har jag inte hört Dark room än....
Pulsar kan man nog inte sätta i melodisk trance i alla fall.... inte heller It´s like this...... Skulle nog hellre vilja dra dom till hardtrance eller prog i vissa mixar åtminstånde....
Fan svårt att avgöra vilken typ allt är inom trance..
Ha de / Steve |
|
|
| dbl |
| välkommen.. har aldrig hört talas om den.. tyvärr |
|
|
| x-dream |
Välkommen till forumet.....:)
Dark room rellades av en grupp i veckan om jag inte minns fel....
Dock en mycket dålig rip...Var nog fake....
Skön låt iaf.... |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by bloood
Tjo!
Här kommer min första post på Sweden forumet =)
Någon som har hört nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan få tag på den? Mauro har alltid gjort bra låtar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
Är detta en melodisk låt? Eller hardtrance? |
välkommen till forumet!
Dark Room var inte bra & Pulsar definierar jag som hardtrance. ;)
Mina favoriter med Picotto:
Megamind - Taub (Picotto mix)
Storm - Time To Burn (Picotto Mix)
Mauro Picotto & Megamind - Krach
Mauro Picotto - Pulsar
|
|
|
| AC. |
Ah... Picotto...
har inte hört Dark room
föredrar Picottos techno style mer än hans trance style
för att nämna några av hans grymma låtar
Hong kong
Baugette
Taub
We're back
Höra ett par timmars långt set med picotto skulle inte vara helt fel asså, synd att de aldrig får mycket mera än en timme på festivalerna :\ |
|
|
| eXton |
mm, en helkväll med honom hade inte vart fel (som dj då alltså :)
Baugette dominerar fett fortfarande, hör man den på ett dansgolv så vet man att det kommer braka loss som fan, den e gryyym |
|
|
| reveal |
| av picottos låtar gillar jag proximus bäst :p |
|
|
| NordLight |
Hej !
Jag har en halvdålig rip på låten, men den duger.
Jag har lite problem med min ftp, så om någon kan "hosta"...lemme know.
Greetz
NordLight |
|
|
|
|