return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Mauro Picotto - Dark Room (Promo)
View this Thread in Original format
bloood
Tjo!

Här kommer min första post på Sweden forumet =)

Någon som har hört nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan få tag på den? Mauro har alltid gjort bra låtar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
Är detta en melodisk låt? Eller hardtrance?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by bloood
Tjo!

Här kommer min första post på Sweden forumet =)

Någon som har hört nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan få tag på den? Mauro har alltid gjort bra låtar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
Är detta en melodisk låt? Eller hardtrance?
Vill först börja med att välkomna dig till vårat fina forum här på trancEaddict Sweden

Tyvärr har jag inte hört Dark room än....

Pulsar kan man nog inte sätta i melodisk trance i alla fall.... inte heller It´s like this...... Skulle nog hellre vilja dra dom till hardtrance eller prog i vissa mixar åtminstånde....

Fan svårt att avgöra vilken typ allt är inom trance..

Ha de / Steve
dbl
välkommen.. har aldrig hört talas om den.. tyvärr
x-dream
Välkommen till forumet.....:)

Dark room rellades av en grupp i veckan om jag inte minns fel....

Dock en mycket dålig rip...Var nog fake....

Skön låt iaf....
Nyx
quote:
Originally posted by bloood
Tjo!

Här kommer min första post på Sweden forumet =)

Någon som har hört nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan få tag på den? Mauro har alltid gjort bra låtar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
Är detta en melodisk låt? Eller hardtrance?


välkommen till forumet!




Dark Room var inte bra & Pulsar definierar jag som hardtrance. ;)

Mina favoriter med Picotto:

Megamind - Taub (Picotto mix)
Storm - Time To Burn (Picotto Mix)
Mauro Picotto & Megamind - Krach
Mauro Picotto - Pulsar
AC.
Ah... Picotto...

har inte hört Dark room

föredrar Picottos techno style mer än hans trance style

för att nämna några av hans grymma låtar
Hong kong
Baugette
Taub
We're back

Höra ett par timmars långt set med picotto skulle inte vara helt fel asså, synd att de aldrig får mycket mera än en timme på festivalerna :\
eXton
mm, en helkväll med honom hade inte vart fel (som dj då alltså :)

Baugette dominerar fett fortfarande, hör man den på ett dansgolv så vet man att det kommer braka loss som fan, den e gryyym
reveal
av picottos låtar gillar jag proximus bäst :p
NordLight
Hej !
Jag har en halvdålig rip på låten, men den duger.
Jag har lite problem med min ftp, så om någon kan "hosta"...lemme know.

Greetz
NordLight
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement