|
P3 Trance kl20.03 - ikväll!
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
P3 Trance
P3 lördag 28 december kl 20.03
Mitt under julhelgen bjuder P3 på en hel timme mixad trance och klubb. Marcus Stridsberg, från PopNonStop och Topplistan, ställer sig bakom skivspelarna och tanken är att helt enkelt bjuda på en fest med det bästa från året som gått, i en lång skön mix. Under en intensiv timme drömmer vi oss tillbaka till partyön Ibiza. |
|
|
| reveal |
där ser man, kanske man skulle ratta in på radion
är "P3 Trance" ett återkommande program, eller är det bara ett engångsprogram? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag rippar.... får se om det blir nåt att släppa sen... kanske bara kör singel spår.... Börjar skönt med Moby - nån låt... (push remix) |
|
|
| mindshooter |
| Loggade in och lyssnar online via deras hemsida...låter riktigt bra :) |
|
|
| Connector |
| oj oj oj, nu blev det en ruskigt skön låt... mumma Method's Of Mayhem - Drunk In Chicago tror jag det är... |
|
|
| robstar |
*Stänger av*
E inte så sugen å lyssna på Hardtrance idag. :/
Ska kolla på "Maffia Bröder" om en kvart på Kanal 2 istället! :D |
|
|
| reveal |
| blev det nån bra rip steve? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by robstar
*Stänger av*
E inte så sugen å lyssna på Hardtrance idag. :/
Ska kolla på "Maffia Bröder" om en kvart på Kanal 2 istället! :D |
inte bara hardtrance, han lirade en massa blandat. Tyvärr är det slut :(
SteveTranz4ever: Dela med dig av rippen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Connector
inte bara hardtrance, han lirade en massa blandat. Tyvärr är det slut :(
SteveTranz4ever: Dela med dig av rippen :) | Jag ska redigera den nu tänkte jag...
Har inget bra program installerat att redigera wav med... |
|
|
| Connector |
| jag uppar ett sjyrre progg steve |
|
|
| reveal |
| sound forge är bäst va? |
|
|
|
|