return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
P3 Trance kl20.03 - ikväll!
View this Thread in Original format
Ravesquad
P3 Trance
P3 lördag 28 december kl 20.03
Mitt under julhelgen bjuder P3 på en hel timme mixad trance och klubb. Marcus Stridsberg, från PopNonStop och Topplistan, ställer sig bakom skivspelarna och tanken är att helt enkelt bjuda på en fest med det bästa från året som gått, i en lång skön mix. Under en intensiv timme drömmer vi oss tillbaka till partyön Ibiza.
reveal
där ser man, kanske man skulle ratta in på radion
är "P3 Trance" ett återkommande program, eller är det bara ett engångsprogram?
SteveTranz4ever
Jag rippar.... får se om det blir nåt att släppa sen... kanske bara kör singel spår.... Börjar skönt med Moby - nån låt... (push remix)
mindshooter
Loggade in och lyssnar online via deras hemsida...låter riktigt bra :)
robstar
*lyssnar*
Connector
oj oj oj, nu blev det en ruskigt skön låt... mumma Method's Of Mayhem - Drunk In Chicago tror jag det är...
robstar
*Stänger av*

E inte så sugen å lyssna på Hardtrance idag. :/

Ska kolla på "Maffia Bröder" om en kvart på Kanal 2 istället! :D
reveal
blev det nån bra rip steve?
Connector
quote:
Originally posted by robstar
*Stänger av*

E inte så sugen å lyssna på Hardtrance idag. :/

Ska kolla på "Maffia Bröder" om en kvart på Kanal 2 istället! :D


inte bara hardtrance, han lirade en massa blandat. Tyvärr är det slut :(

SteveTranz4ever: Dela med dig av rippen :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Connector
inte bara hardtrance, han lirade en massa blandat. Tyvärr är det slut :(

SteveTranz4ever: Dela med dig av rippen :)
Jag ska redigera den nu tänkte jag...

Har inget bra program installerat att redigera wav med...

Connector
jag uppar ett sjyrre progg steve
reveal
sound forge är bäst va?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement