|
Min lilla film från Lucia Kryssningen... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
galen video killen!!!
fan sitter o dansar (om d går)... mauro picotto - hong kong dödar... ville bara säga det :P |
|
|
| Gaby |
| Vilken bra film!!! Vilken fest det där var!!! |
|
|
| Vizay |
gaby pekar du på steve i lycka öäver att se honom eller i panik för att du blir filmad? :p
har suttit å funderat på det där ett tag nu :D |
|
|
| Endre |
mmm, cool video, vore kul att vara där istället för att bara se på det... att stå i båset...men men, :rolleyes:
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
gaby pekar du på steve i lycka öäver att se honom eller i panik för att du blir filmad? :p
har suttit å funderat på det där ett tag nu :D | Hon var ju överlycklig såklart... jag klippte ju där men jag kan lägga ut resten när hon börjar hångla av mig.........
..................
...........................
....................................
.............................................
.........nej men så var det ju inte.... Det var sånt party så du kan inte fatta... klart hon varglader |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
mmm, cool video, vore kul att vara där istället för att bara se på det... att stå i båset...men men, :rolleyes:
|
som du lirar så kommer din tid också ;) |
|
|
| Dioxys |
vad var det han ville egentligen? :)
eller var han för lullig för att förstå? :toothless
han verkade glad iaf, ni skulel gett honom en kram :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Vizay
gaby pekar du på steve i lycka öäver att se honom eller i panik för att du blir filmad? :p
har suttit å funderat på det där ett tag nu :D |
ja du... där har ni en väldigt full Gaby som har halsfluss... men ingenting kan stoppa mig från bra party!!! :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gaby
ja du... där har ni en väldigt full Gaby som har halsfluss... men ingenting kan stoppa mig från bra party!!! :D |
hehehe de e rätt inställning ;)
riktig partyflikka du :D |
|
|
| Nyx |
Jag har fixat ett litet nätverk nu så att jag kan tanka ner filmen
på den nya datorn..hade inget utrymme på den gamla!
____________________________________________________
Helskön video, Steve..jäkligt bra redigerat! Kul att se en packad
Antiloop-David :haha:
btw..nån som vet vilken låt dj'n lirar i början; "something about
those little pills..bla bla.." |
|
|
| SteveTranz4ever |
Super kul att du gillar videon :gsmile:
Låten heter Green Velvet - La La Land (Zzino Vs Filterheads Mix)
.../ Steve ;) :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Super kul att du gillar videon :gsmile:
Låten heter Genväg till 203 Green Velvet - La La Land (Zzino Vs Filterheads Mix)
.../ Steve |
afan, så den heter "Genväg till...." :stongue: :crazy:
för övrigt är originalmixen skitdålig... zzino o filterheads är dock rätt cool :) |
|
|
|
|