return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
OMFG! תבור 2!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
מורן אני מוריד את הכובעון בפניך
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
ודבר אחרון - לא נכון שהתבור לא יכנס לפעילות מבצעית בגלל שאין לנו כסף
ליצור וכאלה...
עובדה שעד היום משתמשים בגליל המעפן בהרבה יחידות



הגליל לא מעפן הוא פשוט פחות טוב מהאם-16
יש בו יותר מעצורים גם ...

בכל אופן הייתרון היחיד שלו זה שהוא פשוט יותר לפרוק
יענו פחות חלקים ויותר גדולים (לדעתי יותר קשה לפרק אותו אבל לא משנה) מי אני שיתווכח עם צה"ל ...
ויתרון שני שיש לו שהוא יותר קשיח - יענו קצת חזק יותר ואפשר
גם לקצר אותו ולקפל את הכת ובגלל שתי הסיבות האחרונות לכל השיריונרים והתותחנים יש גליל או גלילון כי גם הוא יותר קטן ומתאים לסוגי
התותחים והטנקים שיש לצה"ל וגם יותר קשיח אם הוא פוגע בדפנות
הוא נפגע פחות ...

שאר היחידות שיש להם גלילון זה יותר לפי הקצאות ונשקים שהם
פסולי חי"ר ...

וזה שעד היום משתמשים בגליל זה לא אומר כלום - עובדה
שהוא אפילו לא שמינית מהכמות של האמ-16 שיש בצה"ל הוא פשוט
לא כמו האמ16 ...
אין כמו האמ-16 ואם הוא לא היה טוב לא היו משתמשים בו
כבר מאז ויאטנם ...
תחשבו ותסתכלו בתמונות של האמריקאים בעיראק - כולם שם
עם אמ-16 ורובם ארוכים אפילו ... אין זה פשוט נשק מוצלח מאוד
לצבא באופן כולל (לא דווקא לפעילות ממוקדת) ומה לעשות
עדיין אין לישראל את היכולת לפתח נשק בכמויות לכל הצבא שלנו ...
ויש לנו את ההסכם עם ארצות הברית שנורא מגביל אותנו ...

אנחנו יכולים לפתח את הנשק ולתת להם לייצר לנו אותו וגם זה הם בדרך כלל מטילים ווטו ...

וחן -
I LOVE U M8
MoSH_MaN
לפי הבדיקות
תובר 2 אוכל את
M4
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לפי הבדיקות
תובר 2 אוכל את
M4


ברור - פיתוח ישראלי
:D
אין עלינו !
MoSH_MaN
אנחנו הגדולים מכולםםםםםםםם

:p
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אנחנו הגדולים מכולםםםםםםםם

:p


ראסמי !
יש לנו עוד פול נשקים בפיתוח ומערכות שחבל על הזמן ...

אנחנו גם המצאנו את השוקולדות על הטנקים למי שיודע מה זה
שאז זה היה אחוש פריצת דרך ...
Izzy
WOAH, KICK ASS!!!
i hope it ends up being good, i heard the first tavor had a couple faults.
nothing like israeli military technology
Tarantula
לא מצאתם נושא עוד יותר משעמם לדבר עליו?!:rolleyes:
DjChook
אווווווו אלונה חזרה

אפשר להמשיך לדבר על סקס ובנות וצעצועים (של בנות כמובן)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
אווווווו אלונה חזרה

אפשר להמשיך לדבר על סקס ובנות וצעצועים (של בנות כמובן)


חחחחחח.....
אוף איתך, מה אתה עושה ממני כזאת סוטה....:D :rolleyes:

Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
הגליל לא מעפן הוא פשוט פחות טוב מהאם-16
יש בו יותר מעצורים גם ...

בכל אופן הייתרון היחיד שלו זה שהוא פשוט יותר לפרוק
יענו פחות חלקים ויותר גדולים (לדעתי יותר קשה לפרק אותו אבל לא משנה) מי אני שיתווכח עם צה"ל ...
ויתרון שני שיש לו שהוא יותר קשיח - יענו קצת חזק יותר ואפשר
גם לקצר אותו ולקפל את הכת ובגלל שתי הסיבות האחרונות לכל השיריונרים והתותחנים יש גליל או גלילון כי גם הוא יותר קטן ומתאים לסוגי
התותחים והטנקים שיש לצה"ל וגם יותר קשיח אם הוא פוגע בדפנות
הוא נפגע פחות ...

שאר היחידות שיש להם גלילון זה יותר לפי הקצאות ונשקים שהם
פסולי חי"ר ...

וזה שעד היום משתמשים בגליל זה לא אומר כלום - עובדה
שהוא אפילו לא שמינית מהכמות של האמ-16 שיש בצה"ל הוא פשוט
לא כמו האמ16 ...
אין כמו האמ-16 ואם הוא לא היה טוב לא היו משתמשים בו
כבר מאז ויאטנם ...
תחשבו ותסתכלו בתמונות של האמריקאים בעיראק - כולם שם
עם אמ-16 ורובם ארוכים אפילו ... אין זה פשוט נשק מוצלח מאוד
לצבא באופן כולל (לא דווקא לפעילות ממוקדת) ומה לעשות
עדיין אין לישראל את היכולת לפתח נשק בכמויות לכל הצבא שלנו ...
ויש לנו את ההסכם עם ארצות הברית שנורא מגביל אותנו ...

אנחנו יכולים לפתח את הנשק ולתת להם לייצר לנו אותו וגם זה הם בדרך כלל מטילים ווטו ...

וחן -
I LOVE U M8


אממממ, לפי מה שהסביר לנו הסמל בגדנ"ע הגליל דווקא עם פחות מעצורים, בגלל שהחלקים שלו יותר גדולים ולא קטנים כמו של האמ16, ולפי מה שהבנתי אמ-16 כן נתקע מחול, גם הוא אמר שהגליל פחות מדוייק, אבל זה לא כל כך משפיע בלש"ב לדעתי, לפי מה שהבנתי זה גם הולך לפי דרגות, לסמל יש גליל למשל כי עולה יותר לייצר אותו אז יש אותו לדרגות היותר גבוהות, פלאטופ ראיתי גם אצל טירון אם לא טעיתי, כאילו הוא היה בלי דרגות וכלום, נראה לי שזה הכל לפי ההקצאה שלך, זה לא כל כך משנה אם מדוייק או לא... עובדה, במטווחים שעשו לנו הכוונות לא היו מכוונות בגרוש, ובכל זאת השחלתי את כל הכדורים למטרה (ליד האיקס מימין למטה, לא באיקס, זה בלתי אפשרי בלי איזה פוקס :) )...

בקיצר, אני רק מדבר מה שאמרו לי...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אממממ, לפי מה שהסביר לנו הסמל בגדנ"ע הגליל דווקא עם פחות מעצורים, בגלל שהחלקים שלו יותר גדולים ולא קטנים כמו של האמ16, ולפי מה שהבנתי אמ-16 כן נתקע מחול, גם הוא אמר שהגליל פחות מדוייק, אבל זה לא כל כך משפיע בלש"ב לדעתי


הגליל באמת יותר נוח לפירוק כי החלקים שלו יותר
גדולים - וכתבתי את זה גם קודם
למה אתם לא קוראים את הפוסטים לפני שאתם כותבים ?
כי הם ארוכים ???

לא משנה בכל אופן אני יודע מה אומרים על האמ-16 ועל חול וזה בולשיט
אחי שלי מתפקד יופי ומאז שאין לי מפקדים מעליי שיפקחו על הניקיון שלו
הוא מטונף אחושרמוטה ועדיין עובד ...

לעומת זאת יריתי המון בגליל וגלילון והיו
לי בו מעצורים ...
באמ-16 אף פעם עוד לא היו לי מעצורים אחי !
אף פעם ויריתי בו המון - יותר מאשר בגליל ובגלילון ...
והגליל לא דווקא פחות מדוייק מצד אחד אומרים שיש לו כוונות שונות
ופחות טובות אבל מצד שני הגליל (לא גלילון) יותר ארוך שהוא
פותח וככל שהנשק יותר ארך ככה המרחק בין הכוונת יותר גדול
והנשק יורה באופן יותר מדוייק ...


quote:
Originally posted by Vortex_SA
לפי מה שהבנתי זה גם הולך לפי דרגות, לסמל יש גליל למשל כי עולה יותר לייצר אותו אז יש אותו לדרגות היותר גבוהות, פלאטופ ראיתי גם אצל טירון אם לא טעיתי, כאילו הוא היה בלי דרגות וכלום, נראה לי שזה הכל לפי ההקצאה שלך,


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי הרגת אותי
שמע אני ממש צריך לערוך לך את החלק הזה
מישהוא עוד יעלה בדעתו שזה איכשהוא נכון
חברה יא צעירים בבקשה אל תכתבו פה שטויות אתם סתם מטעים אנשים ...
שאמרתי הקצאות התכוונתי ליחידה - מה הקשר לדרגות לעזאזאל ???
איפה אתה משרת ?????? צעירות ...

לא משנה בכל אופן תוציא לך את זה מהראש אתה עוד תראה קצינים עם
גליל ארוך וטירונים עם אמ-16 מקוצר ...

ואיפה ראית טירון עם פלאט-טופ ???? זה אולי ביחידות מובחרות וגם זה
בממש טובות אפילו בפלסר"ים הם מתחילים עם ארוך
פלאט טופ מקבלים אחרי המון זמן - קודם מקבלים ארוך
אח"כ שהפז"מ עולה מקבלים מקוצר ואח"כ פלאט טופ ...

טירונים של מטכ"ל\שלד"ג וכאלה מקבלים ישר פלאט-טופ וגם זה לא תמיד
ולא כל מחזור זה ככה ...
היום יש ליחידות האלה פשוט יותר הקצאות וגם בגיבוש אפילו
שמעתי שנותנים להם היום מקוצרים ...

הרגת אותי עם המשפט של הסמל והגליל ... חחחחחח
מה הקשר ??????????
אאאאחחחחחחייייייייי פעעעעוווורררר !!!!
סתם אני צוחק - אני מכין אותך למה שיקרה אם תגיד את
זה למישהוא בצבא :)

חחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו ראיתי את ההמשך
"כי הוא היה בלי דרגות ובלי כלום "
אתה לא יודע שקרביים לא הולכים עם דרגות ?????
הקרביים היחידים כמעט שהולכים עם דרגות הם מפקדים סמלים
שהם עושים את זה כי זה יענו דרגה פיקודית של סמל

לא תראה בחיים קרבי בירוקים עם רב"ט נגיד
וגם סמל זה דיי נדיר ...
איזה צעירות - "לא היה לו דרגות" אתה יודע איזה
צעירות זה נחשב לשים דרגות בצבא ???
אני רב"ט ואני בחיים לא הולך איתו !
יביאו לי מכות ביחידה אם אני ישים את הדרגה
המפקדת שלי תמיד צועקת עליי אבל למי אכפת פאדיחות מי
שם דרגה ????
ולי יש גם אישור ללכת עם מדי ב' (איזה דיגום ) אז זה
פחות משנה דרגות על מדי ב' ... אפפפ איזה עייפות ....

quote:
Originally posted by Vortex_SA
עובדה, במטווחים שעשו לנו הכוונות לא היו מכוונות בגרוש, ובכל זאת השחלתי את כל הכדורים למטרה (ליד האיקס מימין למטה, לא באיקס, זה בלתי אפשרי בלי איזה פוקס :) )...

בקיצר, אני רק מדבר מה שאמרו לי...


זה תלוי אצל מי הנשק היה קודם וכמה טוב הוא איפס
אותו במטווח האחרון שלפני זה שאתה עשית
ובכלל מתי היה האיפוס האחרון של הנשק ...

זה גם תלוי אם נשמת נכון ושיחררת הדק בצורה טובה והנשק מכוון סבבה
אז מה הסיבה שתפספס ???
אבל בכל מקרה גם זאת צעירות מה זה המשפט
הזה השחלתי את הכדורים למטרה ???
לא לימדו אותכם לבדוק מקבץ יריות במטווח ?
כמה ירית 6 כדורים ???
לא בדקת את המקבץ שלך ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement