|
Stockholms polisradio...
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ahh coolt
samtidigt hemskt .... menar det är coolt med adressen där |
|
|
| Aendy |
| Hmm.. mycket matsnack... inget matnyttigt. Enda jag fått reda på är att de är iväg och hämtar nytt kaffe och att de ska käka hamburgare på BK senare. Dessutom är där mycket andra konstiga grejer som kommer in. |
|
|
| robstar |
HaHaha! ja å en polar satt å snacka om sibylla reklamen samtidigt som vi lyssnade på Radion.
Å va tror du kommer in:
SPARA SOM
Hahaha! SÅ ruttet! :D |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by robstar
HaHaha! ja å en polar satt å snacka om sibylla reklamen samtidigt som vi lyssnade på Radion.
Å va tror du kommer in:
SPARA SOM
Hahaha! SÅ ruttet! :D |
HAHAHAHA låter som de är skitseriösa.... :stongue: |
|
|
| Endre |
haha, radion är full, 200 lyssnare
|
|
|
| Trance Christer |
| han är fast nu vilken dåre vet ni vad han hade för budskap med detta ? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Trance Christer
han är fast nu vilken dåre vet ni vad han hade för budskap med detta ? | He he ... förmodligen att han inte har annat än mal i fickorna... killen har säkert bara tagit sig över gränsen för att göra nåt brott för att hamna i finkan å kunna äta mat å ha de bra.... Det har hänt för och det kommer hända igen.
Ni minns väl han som kom från nån baltstat å drämde en hammare i skallen på första bästa bara för att få tak över huvvet å mat i magen...
Sjukt...:wtf: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
HaHaha! ja å en polar satt å snacka om sibylla reklamen samtidigt som vi lyssnade på Radion.
Å va tror du kommer in:
SPARA SOM
Hahaha! SÅ ruttet! :D |
hehehehe |
|
|
| ScuL |
kul :D
men det fungerar inte just nu.. |
|
|
|
|