return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Stockholms polisradio...
View this Thread in Original format
reveal
...hittar ni här: http://morot.net:8000

De snackar en del om gisslandramat just nu
SteveTranz4ever
Ahh coolt

samtidigt hemskt .... menar det är coolt med adressen där
robstar
Ballt!
Aendy
Hmm.. mycket matsnack... inget matnyttigt. Enda jag fått reda på är att de är iväg och hämtar nytt kaffe och att de ska käka hamburgare på BK senare. Dessutom är där mycket andra konstiga grejer som kommer in.
robstar
HaHaha! ja å en polar satt å snacka om sibylla reklamen samtidigt som vi lyssnade på Radion.

Å va tror du kommer in:

SPARA SOM

Hahaha! SÅ ruttet! :D
OracaZ
quote:
Originally posted by robstar
HaHaha! ja å en polar satt å snacka om sibylla reklamen samtidigt som vi lyssnade på Radion.

Å va tror du kommer in:

SPARA SOM

Hahaha! SÅ ruttet! :D



HAHAHAHA låter som de är skitseriösa.... :stongue:
Endre

haha, radion är full, 200 lyssnare
Trance Christer
han är fast nu vilken dåre vet ni vad han hade för budskap med detta ?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Trance Christer
han är fast nu vilken dåre vet ni vad han hade för budskap med detta ?
He he ... förmodligen att han inte har annat än mal i fickorna... killen har säkert bara tagit sig över gränsen för att göra nåt brott för att hamna i finkan å kunna äta mat å ha de bra.... Det har hänt för och det kommer hända igen.
Ni minns väl han som kom från nån baltstat å drämde en hammare i skallen på första bästa bara för att få tak över huvvet å mat i magen...

Sjukt...:wtf:
dbl
quote:
Originally posted by robstar
HaHaha! ja å en polar satt å snacka om sibylla reklamen samtidigt som vi lyssnade på Radion.

Å va tror du kommer in:

SPARA SOM

Hahaha! SÅ ruttet! :D


hehehehe

ScuL
kul :D
men det fungerar inte just nu..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement