|
Welcome To 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
שנה טובה שתהיה לכולכם
נברך ביותר פירוט אחר כך
אין זמן :D |
|
|
| TranceGiant |
| Shana Tova to all of you my friends directly from Austria! |
|
|
| NyKoN |
יא אללה איך הזמן טס... רק אתמול התחילה שנת 2002
עוד מעט אני נכנס לחצי שנה האחרונה שלי בכפ"ס ואני מקווה לחצי שנה יותר טובה פה וחצי שנה יותר טובה בקרית אונו
רק שתגמר המלחמה המזדיינת הזאת |
|
|
| DjChook |
| קריית אונו... קרוב :) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יא אללה איך הזמן טס... רק אתמול התחילה שנת 2002
עוד מעט אני נכנס לחצי שנה האחרונה שלי בכפ"ס ואני מקווה לחצי שנה יותר טובה פה וחצי שנה יותר טובה בקרית אונו
רק שתגמר המלחמה המזדיינת הזאת |
אחי בוא כבר לקרית אונו נארח אותך כמו מלך :)
איפה בקרית אונו אתה הולך לגור? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה נייקון שתהיה לך הליכה נעימה לבקום :D
אני ימסור לאלונה את השנה טובה שאתם מאחלים לה ואני בטוח שגם היא מוסרת לכם
נשדל אותה להכנס לפה אל תדאגו!! :) |
|
|
| Sniper |
שיהיה לכולם שנה בת זונההההה
שמרו על עצמכם
שנת 2002 היתה שנה חביבה מאוד
קצת מפחידה מבחינה ביטחונית ולא כ"כ עשירה מבחינת בנות וכו'.. נקווה ששנה הבאה תיהיה יותר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אחי בוא כבר לקרית אונו נארח אותך כמו מלך :)
איפה בקרית אונו אתה הולך לגור? |
קרית אונו החדשה אחי.. |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by NyKoN
קרית אונו החדשה אחי.. |
וואלה אחי תהיה שכן שלי
נראה לי אתה תעבור לבניין שמול הבניין שלי שהוא עדיין בבנייה אבל הוא עוד מעט מוכן |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מת עליכם אחים שלי !
|
ההאאממ הההאאממ.. אני דורשת תיקון ודחוףףףף!!@##$%% :D :whip:
| quote: | Originally posted by DjChook
גם לך אלונה !
למרות שהיא בטח לא תקרא את זה
|
מזה מזה??!! כבר ויתרתם עליי??
:confused:
שנה נפלאה מלאה במסיבות, טראנסים, ואוושרררר שתהיה לנו!@#$%%^
תהבנו מכל דדקקההה, כי החיים קצרים מידי....:D
     |
|
|
| DjChook |
חח סורי מאמי
שנה טובה גם לך
אחלה סמיילים |
|
|
| NaOren |
| quote: |
ההאאממ תהבנו מכל דדקקההה, כי החיים קצרים מידי
|
בעעעעעעעעעעעעע |
|
|
|
|