|
העיר DJ עיתון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
בני זונות הכתבים האלה, רק בגללם
אנחנו נראים ככה..
יחי
I:vbies reviewers :p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
בני זונות הכתבים האלה, רק בגללם
אנחנו נראים ככה..
יחי
I:vbies reviewers :p |
חחח מענין למה אתה חושב ככה:P |
|
|
| oDrori |
| ראסמי אין מספיק טראנס בזמן האחרון במסיבות, זה במקביל לעליה של הפרוגרסיב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
את צודק אבל נגיד בקיוגה אולי נותנים לך איזה טראק אחד
וזהו ניגמר כי הקהל עצמו לא אוהב תמוזיקה הזאת
ותאמין לי שאני לא אוהב קיבצניקיות יש לי טעם ממש שונה משל אנשיםם
בקיצר בכמה מסיבות האחרנות שהייתי אז נתנו קצת בראש וזהו ולפני זה היתה תקופה של איזה חודש וחצי ככה שלא הייתי במסיבה ביגלל שאיזה 4 מסיבות היה רק אלטרנטיב ורוק וגועל נפשש
אפילו לא מוזיקה שחורה
!! |
אז אל תלך למקומות האלה
אפילו הבלקוני אחי שם לך כמה דקות של אלקטרוני
אז עשה לי טובה
אתה הולך לי למסיבה של רוק ואלטרנטיבי ובוכה אחר כך על המוזיקה??
בשביל אנשים כמוך יש רחבות :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
קייצצצררררררר.... כוללככםםם למסיבות טבבעעעע, עככשיוו, שם יש את המוזיקה הככיייי הורסתתת:D :D :D :crazy: :crazy: |
תני קצת יותר פרטים - ראסמי מתאים לנסוע למסיבה
כזאת בצפון איזה יום
:) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Tarantula
קייצצצררררררר.... כוללככםםם למסיבות טבבעעעע, עככשיוו, שם יש את המוזיקה הככיייי הורסתתת:D :D :D :crazy: :crazy: |
נו מה עכשיו גם את נדבקת בדיבור המטומטם הזה
חוץ מזה מה אתם קוראים את העיתון המטומטם הזה אלוהים ישמור שנה שעברה הם הכריזו ש
Darude - Feel The Beet
היה טראק המילניום
מי מקשיב להם בכלל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נו מה עכשיו גם את נדבקת בדיבור המטומטם הזה
חוץ מזה מה אתם קוראים את העיתון המטומטם הזה אלוהים ישמור שנה שעברה הם הכריזו ש
Darude - Feel The Beet
היה טראק המילניום
מי מקשיב להם בכלל |
חחחחח איזה מפגרים |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תני קצת יותר פרטים - ראסמי מתאים לנסוע למסיבה
כזאת בצפון איזה יום
:) |
פרטים.. אממממ....
איזה פרטים אתה צריך?
שהמסיבות האלה הן הכי שרוטות שיש, ואם אתה לא מוכן לראות סמים מסביבך פשוט אל תבוא לשם, בשביל להיכנס למקומות כאלה, אתה צריך להכיר את האנשים שחיים את זה... שהם לא הכי שפויים בדעתם:D :crazy: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
פרטים.. אממממ....
איזה פרטים אתה צריך?
שהמסיבות האלה הן הכי שרוטות שיש, ואם אתה לא מוכן לראות סמים מסביבך פשוט אל תבוא לשם, בשביל להיכנס למקומות כאלה, אתה צריך להכיר את האנשים שחיים את זה... שהם לא הכי שפויים בדעתם:D :crazy: |
והקשר הוא ?
פרטים לא התכוונתי על האווירה למה אני יודע מספיק טוב
התכוונתי מקום+שעה+מחיר ...
לגבי החומר אני מכיר מספיק אנשים בצפון ועל דברים
כאלה לא משלמים כסף זה חוק
:D
תמיד יש את הדרך להשיג בחוואה ... ותמיד יש את החבר שיהיה מוכן לקנות ולהעביר ... |
|
|
| clubber@work |
גם אני השנה יוצא הרבה פחות למסיבות...
שנה שעברה ולפני הייתי יוצא כמעט רק לת"א ששם תמיד היו
טראנסים כמעט כל הלילה ולכל מועדון שמכבד את
עצמו היו 2 רחבות - כשהקטנה בשביל האלטרנטיבי...
בשנה הזאת שכבר נגמרה בנתיים יצאתי בעיקר למסיבות קיבוצים כאלה כמו:תל יצחק, מנוש, פארנויה וכאלה...
קיצר המקומות די מצ'וקמקים והמוזיקה נעה מטראנס לרוק לשירים בעיברית ולמוזיקה שחורה - להוסיף לזה את הנתון שהטראנס - שהוא ממוסחר לגמרי
אבל לא נורא מנוגן רק איזה 20 דקות וזהו
הוביל אותי למסקנה שישר שאני מגיע למסיבה כזאת - אני מתיישב על הבר
ומתחיל לפרק שתיה ולתפוס ראש...
כשאני שיכור אני באמת לא שם לב למוזיקה שברקע...
ובאמת שאני מעדיף מסיבות יער למרות שאנשים מסתכלים עלי מוזר... נהייה ממש מפחיד להגיד שאני אוהב פסיכודלי....
ובאמת שלא מפריע שכשאנשים מסביב קצת דלוקים - העיקר שהם נהנים ולפעמים זה באמת די נחמד
ואם מישהו יודע באמת על איזה מסיבת יער טוב - מוזמן להמליץ.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
גם אני השנה יוצא הרבה פחות למסיבות...
שנה שעברה ולפני הייתי יוצא כמעט רק לת"א ששם תמיד היו
טראנסים כמעט כל הלילה ולכל מועדון שמכבד את
עצמו היו 2 רחבות - כשהקטנה בשביל האלטרנטיבי...
בשנה הזאת שכבר נגמרה בנתיים יצאתי בעיקר למסיבות קיבוצים כאלה כמו:תל יצחק, מנוש, פארנויה וכאלה...
קיצר המקומות די מצ'וקמקים והמוזיקה נעה מטראנס לרוק לשירים בעיברית ולמוזיקה שחורה - להוסיף לזה את הנתון שהטראנס - שהוא ממוסחר לגמרי
אבל לא נורא מנוגן רק איזה 20 דקות וזהו
הוביל אותי למסקנה שישר שאני מגיע למסיבה כזאת - אני מתיישב על הבר
ומתחיל לפרק שתיה ולתפוס ראש...
כשאני שיכור אני באמת לא שם לב למוזיקה שברקע...
|
ראסמי... בתל אביב זה ליגה
ולמסיבות קיבוצים באים רק בשביל השתייה חינם...
דופקים את הראש כמו גדולים :D
והמסיבות יכולות להיות ממש סבבה שם... |
|
|
|
|