|
Black-dragon Special Mix For Ilta Forum 30.12.2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב זה כנראה האיכות כי נראה לי ששומעים את האפקטים על הפניםםםם!!!
המעבר הראשון היה חד מידי.......כאילו פתאום בבום זה נכנס
וזה לא היה במקום
למרות שהקצב עבר טוב מאד!
שירים גדוליםםםםםםםםםםם
המעבר ל
amazing
כנראה בגלל האיכות גם לא היה חלק
אני שומע מין איזה קול מוזר לפני....
אבל המעבר שוב פשוט חלק וטוב
הבעיה היא בכניסה
לדעתי בגלל האיכות
זה עד כה
andy_hunter-amazing_(summit's_amazing_mix) f0cking 0wnz you all |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
כן, פרצתי, זה לא זה
ודרורי, אני מדבר על ההקלטה עצמה
אולי בלק דרגון יעזור לי
איזה תוכנה אתה משתמש ? |
אחי אני משתמש בגולד וויב
goldwave
תוכנה חמודה לאללה
אני מניח שיש תוכנות יותר טובות וקלות אבל אני כבר התרגלתי אליה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב זה כנראה האיכות כי נראה לי ששומעים את האפקטים על הפניםםםם!!!
המעבר הראשון היה חד מידי.......כאילו פתאום בבום זה נכנס
וזה לא היה במקום
למרות שהקצב עבר טוב מאד!
שירים גדוליםםםםםםםםםםם
המעבר ל
amazing
כנראה בגלל האיכות גם לא היה חלק
אני שומע מין איזה קול מוזר לפני....
אבל המעבר שוב פשוט חלק וטוב
הבעיה היא בכניסה
לדעתי בגלל האיכות
זה עד כה
andy_hunter-amazing_(summit's_amazing_mix) f0cking 0wnz you all |
כן אחי האיכות הורידה מהרמה של הסט..
אבל פעם הבאה אני יעשה את הסט באיכות טובה יותר
ו
amazing RULESSSSS |
|
|
| MoSH_MaN |
המעבר ל
4) en-motion-getting_away_with_it_(thrillseekers_rmx)
זחק ביותר
בדיוק בשנייה שהיה
FADE OUT
הכנסת את הקצב ושילבת את זה כמו שצריך
קבל ח"ח! |
|
|
| MoSH_MaN |
גם המיקס הבא גם מצויין
שוב אני צריך להאשים את האיכות
כי הפייד לא נשמע חלק
בעעעעע איתך!!תתבייש על האיכות
אתה בהחלט בעל רמה גבוההה!
כבר אמרתי לך
:) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אתה יודע מה...
אני מקווה שיום שישי כשאני אהיה בבית אני יכין סט והוא גם יקודד ברמה גבוהה :)
ואז תוכל להנות ממנו הרבה יותר |
|
|
| MoSH_MaN |
ואתה יודע שהמיקס הבא לא היה טוב
:(
כי העלת את הווליום במכה
בעעע
!!
:(
וזה מה זה מפריע
סעמק :wtf: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| אחי מבחינת טראקליסט מה אתה אומר? |
|
|
| MoSH_MaN |
בן זונההההההההה
אמממממממ אני חייב את זה באיכות נורמלית
כי ההעברה האחרונה נשמעה קצת חדה
אני לא שומע את האפקטים ממש טוב בעע |
|
|
| MoSH_MaN |
המעבר לבריזר מצוייייין
טוב נמאס לי להיום
ביייייייי
:D |
|
|
| luckystrike |
אחי יש מצב תעלה את זה מחדש באיכות נורמלית ?
ומוש גם אני עבדתי עם גולדוויב פעם
אחלה תוכנה - לקח לי מלא זמן להבין
אבל אם תחקור יש שם אופציות חבל על הזמן ! |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה לצערי לא
מחקתי את הקובץ וויב ישר אחרי שהפכתי אותו לאם פי 3 |
|
|
|
|