return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Black-dragon Special Mix For Ilta Forum 30.12.2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב זה כנראה האיכות כי נראה לי ששומעים את האפקטים על הפניםםםם!!!


המעבר הראשון היה חד מידי.......כאילו פתאום בבום זה נכנס
וזה לא היה במקום
למרות שהקצב עבר טוב מאד!
שירים גדוליםםםםםםםםםםם

המעבר ל
amazing
כנראה בגלל האיכות גם לא היה חלק
אני שומע מין איזה קול מוזר לפני....
אבל המעבר שוב פשוט חלק וטוב
הבעיה היא בכניסה
לדעתי בגלל האיכות

זה עד כה

andy_hunter-amazing_(summit's_amazing_mix) f0cking 0wnz you all
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
כן, פרצתי, זה לא זה

ודרורי, אני מדבר על ההקלטה עצמה

אולי בלק דרגון יעזור לי
איזה תוכנה אתה משתמש ?


אחי אני משתמש בגולד וויב
goldwave
תוכנה חמודה לאללה
אני מניח שיש תוכנות יותר טובות וקלות אבל אני כבר התרגלתי אליה
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב זה כנראה האיכות כי נראה לי ששומעים את האפקטים על הפניםםםם!!!


המעבר הראשון היה חד מידי.......כאילו פתאום בבום זה נכנס
וזה לא היה במקום
למרות שהקצב עבר טוב מאד!
שירים גדוליםםםםםםםםםםם

המעבר ל
amazing
כנראה בגלל האיכות גם לא היה חלק
אני שומע מין איזה קול מוזר לפני....
אבל המעבר שוב פשוט חלק וטוב
הבעיה היא בכניסה
לדעתי בגלל האיכות

זה עד כה

andy_hunter-amazing_(summit's_amazing_mix) f0cking 0wnz you all


כן אחי האיכות הורידה מהרמה של הסט..
אבל פעם הבאה אני יעשה את הסט באיכות טובה יותר


ו
amazing RULESSSSS
MoSH_MaN
המעבר ל
4) en-motion-getting_away_with_it_(thrillseekers_rmx)
זחק ביותר

בדיוק בשנייה שהיה
FADE OUT
הכנסת את הקצב ושילבת את זה כמו שצריך

קבל ח"ח!
MoSH_MaN
גם המיקס הבא גם מצויין
שוב אני צריך להאשים את האיכות
כי הפייד לא נשמע חלק

בעעעעע איתך!!תתבייש על האיכות


אתה בהחלט בעל רמה גבוההה!
כבר אמרתי לך
:)
Dj Black-Dragon
אתה יודע מה...
אני מקווה שיום שישי כשאני אהיה בבית אני יכין סט והוא גם יקודד ברמה גבוהה :)

ואז תוכל להנות ממנו הרבה יותר
MoSH_MaN
ואתה יודע שהמיקס הבא לא היה טוב
:(

כי העלת את הווליום במכה

בעעע
!!
:(

וזה מה זה מפריע

סעמק :wtf:
Dj Black-Dragon
אחי מבחינת טראקליסט מה אתה אומר?
MoSH_MaN
בן זונההההההההה

אמממממממ אני חייב את זה באיכות נורמלית
כי ההעברה האחרונה נשמעה קצת חדה
אני לא שומע את האפקטים ממש טוב בעע
MoSH_MaN
המעבר לבריזר מצוייייין

טוב נמאס לי להיום

ביייייייי
:D

luckystrike
אחי יש מצב תעלה את זה מחדש באיכות נורמלית ?

ומוש גם אני עבדתי עם גולדוויב פעם
אחלה תוכנה - לקח לי מלא זמן להבין
אבל אם תחקור יש שם אופציות חבל על הזמן !
Dj Black-Dragon
וואלה לצערי לא
מחקתי את הקובץ וויב ישר אחרי שהפכתי אותו לאם פי 3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement