return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vad händer på nyårsafton??
View this Thread in Original format
OracaZ
Är det bara jag som inte har en aning om vad man ska göra på nyårsafton?? :mad: nån som har tips om typ vart ni ska gå :) eller om det finns nått bra att göra i sthlm/uppsala
dbl
skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter :)
skrynklig e den också såklart :)

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/
mindshooter
Dra till en kompis på fest....blir typ alltid så :p
AC.
quote:
Originally posted by dbl
skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter :)
skrynklig e den också såklart :)

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/


Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...
Endre

softa med rockets, har ju ingenstans att spela så...är ju tungt mobbad.
ScuL
Qontact - HMH Amsterdam.
tillsammans med Glorie :D
Vizay
troligtvis chilla hemma....finns inga fester nånstans verkar det som....blir väl å dega med musiken som vanligt...kanske dra in till stan å kolla fyrverkerierna om jag orkar :p


nyår är överskattat!!!
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...


jo, den e helt ok... var lite orolig för bögigheten av den först så jag sket i att prova den, men då jag inte hitta något annat så tänkte jag att, va fan.. kan ju alltid prova och den var hel grym :)

har ett par kostymbrallor, men jag tror inte det blir dem.. blir nog ett par blåa jeans istället.... känner på mig att det blir lite varmare också när man e ute.....

jo, nått har jag väl kanske under den... beror på om jag hittar nått, men det gör jag nog... tänkte först haft en vit t-shirt, men den verkar vara lite genom skinnlig så jag får se vad jag hittar på..

så du har också tråkiga kompisar.. livet suger ibland :(

fast dem e ju fortfarande trevlig, men ändå
Glorie
snygg sig dbl !!!

vi e pa qontact i holland....har ja sagt det tillrackligt eller__????
\
ahhhh

det e grymt...onskar att alla var har istallet!!!!
\
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
snygg sig dbl !!!

vi e pa qontact i holland....har ja sagt det tillrackligt eller__????
\
ahhhh

det e grymt...onskar att alla var har istallet!!!!
\


jag kommer fan ner nästa år...de e en sak som e säker :D

Glorie
at the moment rank1 is playing!!!!!



we miss you vizay!!!!!!

from scul and glorie
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
at the moment rank1 is playing!!!!!



men



orättvist!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement