return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Itwt 8 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kakao
Ziet er goed uit zeg, ik wil vooral die venus track nog eens goed horen!
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08
Waar kan ik die vinden!!!!

Ikke wil ook horen!!! :sadgreen:



Ik heb hem ook niet, maar hoorde hem op IC, erg vette plaat, en zit ook in de liveset die uitgezonden is. Tis die ene van een kwartier, moet je maar ff zoeken
Remy D
De cd komt begin 2003 uit..
Apoptosis
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb hem ook niet, maar hoorde hem op IC, erg vette plaat, en zit ook in de liveset die uitgezonden is. Tis die ene van een kwartier, moet je maar ff zoeken


klopt, die ene liveset van ongeveer 22 mb. Niet die rip van TWC, maar die van XDS... En daar staat ie helemaal aant begin

Die tracklist ziet er trouwens wel leuk uit! :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Remy D
De cd komt begin 2003 uit..


Morgen dus? :p
tijs08
quote:
Originally posted by mr.marcello
Morgen dus? :p


ik zag hem net liggen bij van leest!!
moogwai
Ik ken alleen Air Traffice, de rest is echt totaal onbekend bij mij... Ik ben benieuwd :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Muppet
is ie al uit of weet iemand de releasedatum???????




hij zal 3 februari in de winkels liggen :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Partyhardy!


hij zal 3 februari in de winkels liggen :)


Slapen! jij! nu!!
Teal'k
Nou.. 3 Feb dus gewoon ff halen in de winkel dus!! Eindelijk weer is een keer een fatsoenlijk cdtje! :)

Valhalla
Ziet der veel belovend uit, op naar de shop of 3 Februari :D
MaGiK54
Aaaaaaaaarghhhhhhh eergisteren bij de Free Record, ik kreeg de mede deling dat ze er zaterdag één binnen hadden en die had die verkoper zelf ingepikt. Kom dinsdag maar terug heb ik hem op zeker. Gisteren dus weer naar de Free en nee hoor niks binnen ken gebeuren natuurlijk.

Dezelfde verkoper had al naar het hoofdkantoor gebeld en daar hadden ze gezegd woensdag zittie bij de levering.

Vandaag dus, weer naar de free. Vraag ik aan een andere verkoper of ze In trance we trust 8 al binnen hebben, want hij zou vandaag binnen komen. Die gozer keek me met glazige ogen aan (echt zo van kan je dat eten): ik ga wel ff kijken tussen de stapel van cd's, wat voor soort cd isset, nou DUUUUUUUUUUUUh een zware techno cd, sukkel. Ooooh een trance cd bedoel je zeker, ja wanker. Nee hij zit er niet tussen.

Conclusie ik heb de cd nog niet en wil hem hebben en wel nu.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement