|
Negeer die laatste posts van mij maar!!
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi,
Ik ben een beetje aan het klooien merk ik, negeer die laatste posts van mij maar,..sorry!!
Greetz,
Blighty |
|
|
| Opti |
| Das te zien, hahaha:) |
|
|
| moogwai |
| Je kunt ze toch deleten |
|
|
| Henkie_henk |
Go to edit post..
Daar moe je ff "delete post" aanvinken en daarna "delete" klikken..
heb je weer wat te doen he |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by blighty
Hoi,
Ik ben een beetje aan het klooien merk ik, negeer die laatste posts van mij maar,..sorry!!
Greetz,
Blighty |
Heee ben je er weer Blighty??? Tijdje ertussen uit geweest?? Vroeger poste je ook wel veel toch?? |
|
|
|
|