|
** Trance platen? ** (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ik heb hier 2 Crappy Soundlab 'Grammofoons' ennuh nu ff zoeken 292 stuks vinyl (trance dan, berdien stenberg niet meegeteld :happy2:) |
|
|
| basd |
2x Gemini PT-2400
1x Gemini PS626i mixer
stuk of 90 platen, waarvan ongeveer 20 techno en de rest progressive. |
|
|
| ChooChoo |
Ik moet nog steeds een paar technics halen, maar ik doe het tot nu met 2 verknaakte reloopjes. Heb nu zo iets over de 300 platen. Steeds wilde ik gaan sparen voor de technics, maar ja er komen ook zoveel mooie platen uit :D
greetz |
|
|
| mantisnl |
opgelet: kutjeprutje merken over hier:p
2x soundlab direct drive draaitafels
1x xxl sound "huppelepup" mixxxertje (4 kanaals)
1x senn hd-200 hoofdding
kweet niet hoeveel platen.. een deel trance, ander deel hardstyle:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik heb een Ernie en Bert gammafoonplaat :toothless |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb een Ernie en Bert gammafoonplaat :toothless |
me 2... sint en kerstfeest... dubbelaar... ;) |
|
|
| DJ Bazz |
2x dap t 2000, het wordt binnenkort wel eens tijd voor technics
1x gemini ps 700 pro
en ergens over de 200 platen, zal ze een keer gaan tellen!:) |
|
|
| Switch |
kheb helemaal niks. mijn baantjes vroeger brachten altijd minder op dan dat ik uitgaf :)
wil wel TT's kopen, maar ja, ben ook op zoek naar een huis, dus het geld is er nog niet voor :( |
|
|
| Jesse |
ik heb ook geen Technics staan maar die komen nog!
wat ik wel heb zijn 2 keer Monacor DJP-120 (jaja ;))
en een Behringer DX 500...samen met Sony koptelefoon MDR-V250..
t kostte niet veel maar they do their job :D
o en 142 platen inmiddels.. |
|
|
| Rinus |
ik heb 2 platen en geen grammafoon
serieus |
|
|
| serialkillah |
Ik heb 2 200 euro draaitafels (Soundlab) en een Gemini Ps-540i mixer. Maar ik draai zelf eigenlijk nooit, ik luister alleen naar mijn platen.
ik heb ongeveer 400 platen waarvan er 300 oldstyle en hardcore zijn. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by serialkillah
Ik heb 2 200 euro draaitafels (Soundlab) en een Gemini Ps-540i mixer. Maar ik draai zelf eigenlijk nooit, ik luister alleen naar mijn platen.
ik heb ongeveer 400 platen waarvan er 300 oldstyle en hardcore zijn. |
ik zou zeggen maak es een mixje man!
oja, ik heb zelf welgeteld 2 hele platen en ik gebruik mn pa's ouwe pickup :) , ik prefereer het om mn zuurverdiende centjes in een leuk feestje of een fraaie automobiel te investeren :)
oja, ik HEB het geprobeerd, adem in, adem uit etc. etc. ,maar ik MOET dit ff doen
ik ==>> :nervous: <<==draadstarter als ie nog 1x weer zo'n overdreven (en irritante) hoeveelheid rrrrrrrrrrrr-n o.i.d. gebruikt. teveel letters mag, maar dan moet het wel effectief zijn (zie signature ;) ) |
|
|
|
|