return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
** Trance platen? ** (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_spare
ik heb hier 2 Crappy Soundlab 'Grammofoons' ennuh nu ff zoeken 292 stuks vinyl (trance dan, berdien stenberg niet meegeteld :happy2:)
basd
2x Gemini PT-2400
1x Gemini PS626i mixer

stuk of 90 platen, waarvan ongeveer 20 techno en de rest progressive.
ChooChoo
Ik moet nog steeds een paar technics halen, maar ik doe het tot nu met 2 verknaakte reloopjes. Heb nu zo iets over de 300 platen. Steeds wilde ik gaan sparen voor de technics, maar ja er komen ook zoveel mooie platen uit :D

greetz
mantisnl
opgelet: kutjeprutje merken over hier:p

2x soundlab direct drive draaitafels
1x xxl sound "huppelepup" mixxxertje (4 kanaals)
1x senn hd-200 hoofdding

kweet niet hoeveel platen.. een deel trance, ander deel hardstyle:)
MaGiK54
Ik heb een Ernie en Bert gammafoonplaat :toothless
dj_spare
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb een Ernie en Bert gammafoonplaat :toothless


me 2... sint en kerstfeest... dubbelaar... ;)
DJ Bazz
2x dap t 2000, het wordt binnenkort wel eens tijd voor technics
1x gemini ps 700 pro
en ergens over de 200 platen, zal ze een keer gaan tellen!:)
Switch
kheb helemaal niks. mijn baantjes vroeger brachten altijd minder op dan dat ik uitgaf :)
wil wel TT's kopen, maar ja, ben ook op zoek naar een huis, dus het geld is er nog niet voor :(
Jesse
ik heb ook geen Technics staan maar die komen nog!
wat ik wel heb zijn 2 keer Monacor DJP-120 (jaja ;))
en een Behringer DX 500...samen met Sony koptelefoon MDR-V250..
t kostte niet veel maar they do their job :D

o en 142 platen inmiddels..
Rinus
ik heb 2 platen en geen grammafoon

serieus

serialkillah
Ik heb 2 200 euro draaitafels (Soundlab) en een Gemini Ps-540i mixer. Maar ik draai zelf eigenlijk nooit, ik luister alleen naar mijn platen.

ik heb ongeveer 400 platen waarvan er 300 oldstyle en hardcore zijn.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by serialkillah
Ik heb 2 200 euro draaitafels (Soundlab) en een Gemini Ps-540i mixer. Maar ik draai zelf eigenlijk nooit, ik luister alleen naar mijn platen.

ik heb ongeveer 400 platen waarvan er 300 oldstyle en hardcore zijn.


ik zou zeggen maak es een mixje man!

oja, ik heb zelf welgeteld 2 hele platen en ik gebruik mn pa's ouwe pickup :) , ik prefereer het om mn zuurverdiende centjes in een leuk feestje of een fraaie automobiel te investeren :)

oja, ik HEB het geprobeerd, adem in, adem uit etc. etc. ,maar ik MOET dit ff doen

ik ==>> :nervous: <<==draadstarter als ie nog 1x weer zo'n overdreven (en irritante) hoeveelheid rrrrrrrrrrrr-n o.i.d. gebruikt. teveel letters mag, maar dan moet het wel effectief zijn (zie signature ;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement