| itamarsan |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שנה טובה ...
אלונה יא שקרנית איפה היענו קפיצה למרכז שלך ?
קיצר באמת שתהיה לכם אחלה שנה ושתעבור לאט לאט למה אני עוד מעט
בן 20 ואז אני בכלל סבא כבר ...
איך לא בא לי סעמ'ק ... |
למה סבאא אחייי בגיל הזה מתחילים לחיותתת
תהנה כמה שאתה יכוללל מהגילל הזההה |
|
|