return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Happy New Year TranceAddicts !!!!
View this Thread in Original format
Shahar
שנה טובהההההההההההההההההההה :))
luckystrike
שנה טובה ...

אלונה יא שקרנית איפה היענו קפיצה למרכז שלך ?


קיצר באמת שתהיה לכם אחלה שנה ושתעבור לאט לאט למה אני עוד מעט
בן 20 ואז אני בכלל סבא כבר ...
איך לא בא לי סעמ'ק ...
itamarsan
quote:
Originally posted by luckystrike
שנה טובה ...

אלונה יא שקרנית איפה היענו קפיצה למרכז שלך ?


קיצר באמת שתהיה לכם אחלה שנה ושתעבור לאט לאט למה אני עוד מעט
בן 20 ואז אני בכלל סבא כבר ...
איך לא בא לי סעמ'ק ...

למה סבאא אחייי בגיל הזה מתחילים לחיותתת
תהנה כמה שאתה יכוללל מהגילל הזההה
nesher
שנה טובה ומבורכת
;)
NaOren
שנה טובה אחים שלי!!!
DjChook
Shana tova

Oren i'm gonna kill u !
MoSH_MaN
שנה אזרחית חדשה וטובה לכולכם!
:)
Hell_Copter
שנה טובה ומבורכת לכולם :D
תנצלו אותה ואל תתביישו ;)
HyPeRSoNiC
ש-ש-ש-נ-נ-נ-ה-ה-ה
ט-ט-ט-ו-ו-ו-ב-ב-ב-ה-ה-ה
!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ש-ש-ש-נ-נ-נ-ה-ה-ה
ט-ט-ט-ו-ו-ו-ב-ב-ב-ה-ה-ה
!!!!!!!!!!!!


עכשיו צח יבוא ויגיד שהדיבור שלך מעצבן :D

YuVaL
שנה טובה לכולם
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by itamarsan
למה סבאא אחייי בגיל הזה מתחילים לחיותתת
תהנה כמה שאתה יכוללל מהגילל הזההה


בגיל הזה מתחילים למות :(
משם הכל ירידה למטה אל עבר הזיקנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement